Frosk

Wauw, zeer snel en uitermate correct!

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Zeker aan te bevelen, immer correct, snelle afhandeling en uitstekende communicatie!

Beste Geke,
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en feedback.
Met vriendelijke groet, Sanne.

R. Kraamwinkel

Het gaat allemaal nogal traag

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Tshirts zijn prima en niet te duur, maar bezorgkosten zijn hoog en de bezorger liet lang op zich wachten (een week). Ben ik niet meer gewend. Bovendien kan je tijdens bestelproces niet direct... Tshirts zijn prima en niet te duur, maar bezorgkosten zijn hoog en de bezorger liet lang op zich wachten (een week). Ben ik niet meer gewend. Bovendien kan je tijdens bestelproces niet direct betalen, dus moet je eerst wachten op factuur.

Reactie Van Helden:

Beste Reinier, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de T-shirts en hun prijs. We vinden het vervelend dat de bezorgkosten en wachttijd voor enige frustratie hebben... Beste Reinier, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de T-shirts en hun prijs. We vinden het vervelend dat de bezorgkosten en wachttijd voor enige frustratie hebben gezorgd. Onze artikelen worden bedrukt geleverd waardoor we een levertijd hebben van een week. Graag willen we benadrukken dat we altijd open staan voor feedback en suggesties van onze klanten om onze diensten te verbeteren. Jouw opmerkingen nemen we dan ook zeker mee in onze evaluatie van ons bestelproces.
Met vriendelijke groet, Sanne

Dick de Vree

Makkelijke site, snelle levering, betaalbaar

zie bovenstaande

Rene Boot

Goed bedrijf,reageren zeer snel en duidelijk.

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Vanwege de zeer snelle reactie en levering

harrie Wilkens auto reparatie

Op dit moment geen ervaring moet mijn bestelling nog steets krijgen

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Nog geen mening nog steets op mijn bestelling te wachten

Jan Bosma Oudedoelen Roosendaal

Super beleefd, hulpvaardig en snel.
Met een geweldige service.

De medewerking is optimaal

Ester Thiesen

Traag en niet pro-actief

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Van Helden reageert snel in het verkooptraject, na de handtekening echter niet meer. Overal moet je achteraan bellen. Tot op heden nog steeds geen producten geleverd. Bestelling 4 weken geleden... Van Helden reageert snel in het verkooptraject, na de handtekening echter niet meer. Overal moet je achteraan bellen. Tot op heden nog steeds geen producten geleverd. Bestelling 4 weken geleden gedaan. Geen aanrader.

Beste,
Wat vervelend dat de verzending niet goed is gegaan. Wellicht kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Ter Hoeven Verfgroep

Fijne samen werking, goede service

goede service, klant vriendelijk

't VeerHuys

Snel en goed

Ronald van Nimwegen

Super!

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Goede communicatie, snelle levering.