LinGua Fortis

Goede service, goed contact en goed product geleverd.

De klant gerichtheid

Beste,
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en feedback.
Met vriendelijke groet, Liza

VitalSelect

Wij hebben Doppers besteld met ons logo erop

snelle levering, nette producten

Beste,
We wensen je veel plezier met de Doppers.
Met vriendelijke groet, Liza

W.Shun

De bestelling is prima verlopen

Profesionele indruk

Beste,
We wensen je veel plezier met de Doppers.

Jeroen Maessen

Harry Hersbach Tools BV

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Leuk product en de bestelwijze was makkelijk.

Beste Jeroen,

Igluu Eindhoven

Heel vriendelijk, snel in communicatie & levering

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Van Helden denkt graag mee met de klant. Ze waren erg vriendelijk en ik ben goed geholpen om de juiste keuze te maken. De verzending was snel en de producten goed in kwaliteit!

Beste Femke,

Frosk

Wauw, zeer snel en uitermate correct!

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Zeker aan te bevelen, immer correct, snelle afhandeling en uitstekende communicatie!

Beste Geke,
We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review en feedback.

R. Kraamwinkel

Het gaat allemaal nogal traag

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Tshirts zijn prima en niet te duur, maar bezorgkosten zijn hoog en de bezorger liet lang op zich wachten (een week). Ben ik niet meer gewend. Bovendien kan je tijdens bestelproces niet direct... Tshirts zijn prima en niet te duur, maar bezorgkosten zijn hoog en de bezorger liet lang op zich wachten (een week). Ben ik niet meer gewend. Bovendien kan je tijdens bestelproces niet direct betalen, dus moet je eerst wachten op factuur.

Reactie Van Helden:

Beste Reinier, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de T-shirts en hun prijs. We vinden het vervelend dat de bezorgkosten en wachttijd voor enige frustratie hebben... Beste Reinier, bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de T-shirts en hun prijs. We vinden het vervelend dat de bezorgkosten en wachttijd voor enige frustratie hebben gezorgd. Onze artikelen worden bedrukt geleverd waardoor we een levertijd hebben van een week. Graag willen we benadrukken dat we altijd open staan voor feedback en suggesties van onze klanten om onze diensten te verbeteren. Jouw opmerkingen nemen we dan ook zeker mee in onze evaluatie van ons bestelproces.
Met vriendelijke groet, Sanne

Dick de Vree

Makkelijke site, snelle levering, betaalbaar

zie bovenstaande

Rene Boot

Goed bedrijf,reageren zeer snel en duidelijk.

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Vanwege de zeer snelle reactie en levering

harrie Wilkens auto reparatie

Op dit moment geen ervaring moet mijn bestelling nog steets krijgen

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Nog geen mening nog steets op mijn bestelling te wachten