Elise

Het bestellen was eenvoudig en de levering verliep zoals afgesproken. Helaas werden de sleeves beschadigd doordat ze niet goed verpakt waren. Na contact met de leverancier werden er nieuwe sleeves... Het bestellen was eenvoudig en de levering verliep zoals afgesproken. Helaas werden de sleeves beschadigd doordat ze niet goed verpakt waren. Na contact met de leverancier werden er nieuwe sleeves beloofd, zodat de deadline gehaald kon worden. Echter, er werden slechts kleine stickers geleverd en er kon verder niets meer worden gedaan. Dit is niet wat er was besteld, en we zijn dan ook teleurgesteld met deze oplossing. Hierdoor hebben we zelf veel extra tijd en moeite moeten besteden om onze pakketten alsnog fatsoenlijk te kunnen uitleveren.

zie hier boven

Beste,
Bedankt voor de review. Mijn collega behandelt momenteel de kwestie en neemt hierover contact met u op.

CameraOccasion.com

Jeroen van Zijl/Room Mate Aitana

Tot nu toe echt super

super

A.P. Hazeweyer / St. Tango Argentino Groningen

Snelle reactie, goede voorlichting, volgens afspraak geleverd. De website kan nog wat verbetering gebruiken, maar dat is dan ook het enige. Goed bedrijf!

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Goede hulp en terugkoppeling, zie ook hierboven.

Willemijn Trip

De ervaring is goed, maar de communicatie bij de eerste bestelling die ik heb gedaan minder goed. Het 'bij onbekende klanten' vooraf betalen is wat mij betreft super logisch, maar zorgt wel dat de... De ervaring is goed, maar de communicatie bij de eerste bestelling die ik heb gedaan minder goed. Het 'bij onbekende klanten' vooraf betalen is wat mij betreft super logisch, maar zorgt wel dat de rest van de mailtjes heel bijzonder zijn. Alsof je alsnog moet betalen, waardoor ik weinig begreep van de communicatie. Maar uiteindelijk goed geholpen aan de telefoon. Om het product zou ik jullie aanraden, maar zou er bij zeggen dat de communicatie geautomatiseerd, maar ook soms heel verwarrend werkt! (Reactiesnelheid om een gewone mail, daar geef ik de beoordeling op, die is zeer moeizaam, waardoor er nog meer verwarring ontstaat)

Wel, product is goed.

Beste,
Bedankt voor de review. Ik ga het intern bespreken, hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.

Bnoticed - grafische vormgeving

Groot assortiment en prima producten

Vlotte levering, groot assortiment

Rolf Lunshof

Goed, snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Goede website waar je snel kan vinden wat je zoekt. Een voorbeeld krijg je snel via de mail. Levering ook snel

Henny Lubberman kraamzorg

Goede ervaring

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Leveren de producten netjes en zorgvuldig

Robert Vogel Associatie Wing-Chun Kung-Fu

Contact aan de telefoon was goed maar.

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Het duurde veelste lang voordat de producten binnen waren.

Reactie Van Helden:

Bedankt voor uw beoordeling. Het is ontzettend jammer dat wij niet aan de verwachting hebben kunnen voldoen. Wij doen ons uiterste best om al onze producten te voorzien van voldoende informatie om... Bedankt voor uw beoordeling. Het is ontzettend jammer dat wij niet aan de verwachting hebben kunnen voldoen. Wij doen ons uiterste best om al onze producten te voorzien van voldoende informatie om teleurstelling te voorkomen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn.