J.A.C. van der Born

Bestelprocedure online goed te volgen en snel!
Snelle levering en prima afhandeling

Bij afhalen in Maurik prima service en vriendelijk personeel!
Bij afhalen in Maurik prima service en vriendelijk personeel!
De medewerker die de afhandeling verzorgde en het bestelde leverde wees ons op het feit dat de door ons bestelde dakpanschroeven niet de kleur was passend bij de dakpanplaten!
Hij attendeerde ons er op en zorgde uit zichzelf ervoor dat wij de juiste kleur schroeven meekregen! Zeer professioneel handelen!

Geen!

Reuser

Uitstekend

Nvt

Nvt

Wk Holtes

Zeer goed levering volgens afspraak, kwaliteit zoals verwacht

Goed telefonisch bereikbaar, goede service

inicatie leveringstijd bij maatwerk opgeven voor bestelling, is wel heel goed opgelost

Harry Kiksen

Goed telefonisch bereikbaar. Daarnaast al gelijk in het eerste contact ( zonder wachttijd of doorverbinden) de juiste informatie en de bestelling kunnen doorgeven.

Direct bij het eerste contact alle benodigde informatie gekregen en kunnen bestellen.

In de kennisgeving dat de transporteur onderweg is wordt aangegeven dat bij mijn afwezigheid de bestelling bij de deur zou worden afgeleverd. De transporteur echter zou nooit in staat zijn geweest... In de kennisgeving dat de transporteur onderweg is wordt aangegeven dat bij mijn afwezigheid de bestelling bij de deur zou worden afgeleverd. De transporteur echter zou nooit in staat zijn geweest om dit te doen omdat bij het uitladen hoe dan ook 2 mensen nodig zijn geweest. Ik was aanwezig zodat ik mee heb kunnen helpen. De chauffeur was duidelijk geïrriteerd omdat hij mij vooraf telefonisch niet kon bereiken.

fred hoiting

Snelle reactie en snelle levering

snelle reactie

Wat meer soorten palen

Rico

denise welkenhuysen

Vriendelijk ,aangename leverancier

Belt even op voorhand dat hij eraan komt

Geen,alles top

Jan van Hoven