Wat voor cijfer geeft u dit bedrijf in totaal?

Emile

Bestelling online uitgevoerd.

Vooraf een model laten afkomen.

Er was een snelle en correcte levering.

Prijs kwaliteit was het een goede zaak.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit van de levering

Cora

Snel, accuraat, goed verpakt

alles gaat zoals omschreven

Connie

Informeren naar een staal wordt binnen de 2 dagen geleverd, alsook de bestellingen die volgen, worden snel en correct uitgeleverd

Beschrijf uw ervaring in een regel

vlotte opvolging en correcte levering

An

De winkeltasjes scheuren bij het in elkaar vouwen

artikel valt tegen

Julie

Over het algemeen een heel snelle en vriendelijke service (aanvraag samples en offerte, levering van de gevraagde producten)
Wel hebben we een aantal fabricagefouten gehad bij de drinkflessen,...
Wel hebben we een aantal fabricagefouten gehad bij de drinkflessen, hiervan heb ik een mail verstuurd maar nog geen antwoord gehad..

Snelle service

serge

We bestelden de flessen heel kort voor een event en hadden dus niet veel tijd. De levering gebeurde echter heel snel waardoor we de flessen nog op tijd hadden.

Beschrijf uw ervaring in een regel

We konden rekenen op een snelle en correcte levering.

Elien

Ik ben tevreden van de service omdat er na telefonisch contact duidelijk werd dat ik levering niet op tijd zou hebben omwille van niet voorradig. Oplossing werd snel geboden door andere kleuren aan... Ik ben tevreden van de service omdat er na telefonisch contact duidelijk werd dat ik levering niet op tijd zou hebben omwille van niet voorradig. Oplossing werd snel geboden door andere kleuren aan te bieden zodat ik onze klanten wel iets kon geven voor het weekend van de klant.

tevreden

Franky

Gemakkelijk bestellen, zeer snelle levering, makkelijk achteraf betalen.

Zeer prettige ervaring

Kris

Steeds vriendelijk aan de telefoon of bij persoonlijk contact. Doen nooit moeilijk als uw er iets niet klopt van de bestelling. Zeker aanbevelen bij vrienden.

Formidabel.

Anja

Alles in de beloofde tijdspanne

blij met bestelde stukken