Janssen en janssen bv hoepelman kappers vught

Slechte communicatie op onze vragen telefonisch en via mail

Hoi Janssen en Janssen,
Bedankt voor je positieve beoordeling. Heb je feedback intern naar de juiste afdeling doorgezet om onze communicatie nog beter te maken.
Van Happen...
Hoi Janssen en Janssen,

Tenfold Packaging Supplies

Afval beheer. Inhuren van containers en vaste containers die geleegd dienen te worden.

Hoi Tenfold Packing Supplies,
Bedankt voor de positieve review!

LUNCHETTE VAN ROOIJ

Op zich lang maar het duurde best lang voordat er daadwerkelijk een offerte kwam

Hallo Cafetaria Lunchette van Rooij
Bedankt voor je beoordeling. Heb je feedback intern doorgezet.

Cafetaria Biej de meule

Zeer slecht, en dat is nog zacht uitgedrukt.

Hallo Cafetaria Biej de meule,
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad.
Wij hebben proberen contact met u op te nemen om het probleem te...
Hallo Cafetaria Biej de meule,
Wij hebben proberen contact met u op te nemen om het probleem te bespreken. Helaas hebben wij het probleem niet met u kunnen bespreken.

Vd Bergh

Rolcontainer voor particulieren

Hi Vd Bergh,
Bedankt voor de positieve review!

De Haan Minerale Olien BV

Goede dienstverlening

Hoi De Haan,
Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie onze dienstverlening positief beoordelen,

Gezinshuis Wijde Wereld

Het klinkt misschien cliché maar in 1 woord 'fantastisch'. We hebben al meerdere losse containers afgenomen voor diverse afvalstromen. Sinds kort ook structureel een rolcontainer voor restafval.

Hey Gezinshuis Wijde Wereld,
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over onze dienstverlening!

Fiets Service Weert

Aanmelden ging prima. Echter het e-mail contact daarna mag wel wat beter. De 1ste lediging is niemand op komen dagen. Telefonisch erg druk wat ik ook wel snap maar zelfs na het sturen van een e-mail... Aanmelden ging prima. Echter het e-mail contact daarna mag wel wat beter. De 1ste lediging is niemand op komen dagen. Telefonisch erg druk wat ik ook wel snap maar zelfs na het sturen van een e-mail hoor je er niks meer van. Na moeten bellen en toen kreeg ik pas te horen dat er wat mis is gegaan.
Ik begrijp het als het erg druk is maar stuur dan op zijn minst een klein e-mailtje terug al dan niet automatisch.
Gelukkig komt hopelijk alles goed want ze komen volgens planning op vrijdag het weer proberen.
Dus nu afwachten maar.

Hi Fiets Service Weert,
Dankjewel voor de beoordeling!

Kuenen

Prima service

Hoi Kuenen,
Bedankt voor je beoordeling!