Goedhart

Na één week nog steeds de bestelling niet binnen.
Ook geen terugkoppeling naar mij hoe het er mee staat.

Reactie Van Gogh Museum Shop:

Beste dhr Goedhart,
Beste dhr Goedhart,
Dank voor uw review. Wat vervelend dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Deze is maandag 26 juni verzonden en 27 juni bezorgd volgens de DHL track en trace. We zullen verder contact met u opnemen per mail, om na te gaan wat er met uw verzending is gebeurd.
Vriendelijke groeten,
Julia
Van Gogh Museum Shop

Marijke Cappaert

Snelle bezorging en prachtige rugzak ! Héél tevreden klant en mij dochter die dit cadeautje in ontvangst nam was 'over the moon'.

Jisca

Ik heb een verkeerd product ontvangen en daar dezelfde dag over gemaild. Ik heb tot op heden niks gehoord. Gisteren telefonisch contact gehad en dit leverde ook niks op, ik moest de mail afwachten.... Ik heb een verkeerd product ontvangen en daar dezelfde dag over gemaild. Ik heb tot op heden niks gehoord. Gisteren telefonisch contact gehad en dit leverde ook niks op, ik moest de mail afwachten. Jammer dat het zo lang moet duren voordat dit opgelost kan worden, terwijl het niet mijn fout is. Ik moet nu lang wachten en waarschijnlijk ook veel moeite doen om het verkeerde product te retourneren.

Reactie Van Gogh Museum Shop:

Beste Jisca,
Beste Jisca,
Dank voor uw review. Wat vervelend dat u het verkeerde product hebt ontvangen en dat u op een antwoord van ons heeft moeten wachten. We hebben contact met u opgenomen via mail, om te zorgen dat u het juiste item ontvangt. De retour zal bij u worden opgehaald door DHL Express.
Vriendelijke groet,

Een enig horloge!

Marina de block

Prachtige waardevolle shop

Van Sluijs

Mijn bestelling is keurig verpakt en op tijd aangekomen.

Wim

Snel en gemakkelijk

Patricia Jager

Museumshop werkt netjes en snel de bestelling af.

Karin

Een heel leuk horloge met een prachtige ‘Van Gogh opdruk’. Helaas was het horloge defect. Na mijn melding heeft Madelon van de klantenservice dit netjes opgelost. Waarvoor mijn dank!