Familie kivits

Een jaar of 5 geleden onze hele achterkant laten bekleden met jullie shutters 🥰
Een jaar of 5 geleden onze hele achterkant laten bekleden met jullie shutters 🥰
Van het eerste gesprek, in meten tot het komen monteren zijn we zo tevreden over jullie als bedrijf, monteurs en onze shutters natuurlijk.
Zelfs zo tevreden dat ik nu mijn ramen aan de voorzijden door jullie laat doen 🥰
We hebben al heel wat verschillende dingen voor de ramen gehad maar nog nooit zo blij en tevreden geweest als nu met de shutters 🥰🥳
Kan niet wachten tot ook de voorkant klaar is.
Iedereen die op bezoek komt spreekt als eerste over hoe geweldig mooi ze het geheel vinden.
Daar zijn we dan ook erg trots op.

mireille

Ontevreden

Barbara

Everything was great, fantastic servise, real proffesionals, maybe of waiting time was shorter would be even better.
Nevertheless I am going to continue with this company for next time for...
Nevertheless I am going to continue with this company for next time for sure! Big thank you!

Nvt

Blij met de Shutters. Functioneren geweldig. Door een prima leuke vakmangeïnstalleerd.

Boeckx Cis

Zeer goede service

Wouters Bob

Vlotte communicatie, verkoop, opvolging dossier. Plaatsing professioneel, beleefd.

Willems Daniël

Correct!

Verhelst Yvette

Erg tevreden

F.H. SPARNAAIJ

Top bedrijf.

Chris La Roche

Een heel leuke ervaring. In elke stap van dit project verliep alles zeer vlot (vertegenwoordiger aan huis, opmeter, communicatie via e-mail tot de uiteindelijke plaatsing van de shutters).