Tillart

Prima product en bekwamen mensen die sociaal en vakkundig te werk gaan.

Paola Raspoort

Fantastisch

Pikateshuis

Ik liet mijn volledig huisje met shutters plaatsen

Barri Bouman

Afspraak maken om te kopen & inmeten keurig
Montage super
Klacht over gescheurde lamellen waardeloos duurt te lang voor er antwoord komt mail en de oplossing niet naar tevredenheid

Reactie Van Eyck shutters:

Geachte heer Bouman, beste Barri,
Geachte heer Bouman, beste Barri,
Dank voor uw positieve woorden. Spijtig dat ons voorstel betreffende uw klacht niet geheel naar tevredenheid is en we samen niet tot een oplossing zijn gekomen. Mochten we toch nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dat graag!
Vriendelijke groet,
Team Van Eyck shutters

B.Smeijsters

Professionele organisatie die afspraken nakomt.

Matthys-Daneels

Aangename ervaring gehad, mooi en kwaliteitsvols,vriendelijk.geleverd zoals beloofd op bestelling.vakmannen ook die komen installeren

Marga

Geweldig! Goed advies,snelle opmeting en na leveren van de shutters in 3 uur gehangen.

Omloo

Mooie shutters maar zijn 5 keer terug gekomen om te herstellen. Eerst verkeerde type shutter. Daarna 2 verkeer gemonteerd, daarna weer verkeerde zijkant. Hiervoor steeds vrij moeten nemen en door... Mooie shutters maar zijn 5 keer terug gekomen om te herstellen. Eerst verkeerde type shutter. Daarna 2 verkeer gemonteerd, daarna weer verkeerde zijkant. Hiervoor steeds vrij moeten nemen en door het afhaken van de shutters singer stucwerk beschadigd. Het eindresultaat is mooi maar we vonden dit wel teleurstellend. Ook was het contact erg matig. We hebben vaak gemaild en kregen nu pas echt een reactie op onze klacht.

Reactie Van Eyck shutters:

Beste mevrouw Omloo,
Beste mevrouw Omloo,
Fijn om te horen dat het eindresultaat mooi is geworden. Nogmaals onze excuses dat het proces bij u niet feilloos verlopen is. Dit is natuurlijk niet onze standaard. We vinden het dan ook heel vervelend en zijn blij het samen met u opgelost te hebben. We wensen u nog veel plezier van uw shutters.
Team Van Eyck shutters

NVV