Top kwaliteit, prima hulp bij keuze en uitstekende levering

Ingrid

Vijftien jaar geleden hebben wij een prachtig maatgemaakt Poliform wandmeubel gekocht
Helaas is kortgeleden een greepje van een la afgebroken. Na een telefoontje met een alleraardigste mede werkster van Van Der Donk is er in Italië een nieuw greepje besteld en kosteloos naar mij opgestuurd.(met een reserve greepje!) Wat een voortreffelijke service! Ik ben enorm blij met deze service. Hartelijk dank! Ingrid Pokorny

Linda Stahlie

Goed te zien dat het team van Van der Donk een mooie setting heeft gemaakt van de collectie, waaronder de nieuwe items van Minotti,Flexform,Hay en Rolf Benz. Ook nieuwe merken in huis zoals;... Goed te zien dat het team van Van der Donk een mooie setting heeft gemaakt van de collectie, waaronder de nieuwe items van Minotti,Flexform,Hay en Rolf Benz. Ook nieuwe merken in huis zoals; Eyye,Baxter,Moroso & Maxalto! Kortom een geslaagde Herfst seasons opening.

A.De topmerken in huis. B.Stijlvolle presentatiesC. Goede service

Fam. Zandee

Afgelopen week zijn bij ons 2 floss skygarden lampen en 1 Moooi Raimond afgeleverd en vakkundig opgehangen.
Omdat de Skygarden lampen aan een balk werden gemonteerd welke smaller was dan de standaard afdekkappen. Hebben de medewerkers van van der Donk een prima oplossing bedacht door gebruik te maken van het ophangsysteem van een andere floss lamp, Ook de 220V aansluitingen zijn vakkundig uit het zicht gehouden.
Al met al pro actief meedenken van van der Donk, niet alleen bij het advies , maar zeker ook bij de montage. We komen zeker terug !

advies afgestemd op het interieur
denken in oplossingen en mogelijkheden
vriendelijk en vakkundig
goede communicatie

Restylen van de woonkamer met advies van Bram van der Weide gedaaan. Rustig de tijd genomen om mooie Minotti White bank, gordijnen (QiiD) en lampen allemaal op elkaar af te stemmen. Nu nog even... Restylen van de woonkamer met advies van Bram van der Weide gedaaan. Rustig de tijd genomen om mooie Minotti White bank, gordijnen (QiiD) en lampen allemaal op elkaar af te stemmen. Nu nog even doorsparen voor de lounge chair (Eames) en dan hebben we alles naar wens. Lampen vervolgens opgehangen door Robert die heel precies alles netjes heeft opgehangen en geïnstalleerd.

Tijd nemen en goed luisteren naar de wensen en advies omtrent kleur keuzes.

Bergshoeff

Afgelopen vrijdag zijn bij ons een Gelderlander bank en een Jori draaifateul gebracht en wel heel tot ons genoegen in de kleuren en stof door ons besteld. Zelfs de medewerkers die de Jori stoel zag... Afgelopen vrijdag zijn bij ons een Gelderlander bank en een Jori draaifateul gebracht en wel heel tot ons genoegen in de kleuren en stof door ons besteld. Zelfs de medewerkers die de Jori stoel zag in de stoffen uitvoering vonden hem super en hebben er zelfs een foto van gemaakt. zijn heel goed geholpen op een professionele manier, bedankt dit was onze derde ervaring.

Gaston en Miriam van de Poel

Vanaf het moment dat wij binnen kwamen bij Van der Donck, voelden wij ons thuis, het enthousiaste, vakkundig team, de mooie merken en de heerlijke cappuccino's.

Professioneel team
goede kwaliteit
Mooie / exclusieve merken
heerlijke lunch

Familie Swinkels

Wij zijn erg tevreden vanaf het advies t/m de oplevering. Wij gaan voor een volgende aankoop weer naar van der Donk Interieur.

Goed advies
Juiste kleurstelling
Keurige aflevering

Joris

Mooi bedrijf met veel aanbod. Meerdere bedrijven onder een dak. Altijd makkelijk.

Redelijk wetend wat wij wensten, Alice gesproken en een vervolgafspraak gemaakt. Keurige plattegrond teruggekregen met een idee. Prettig contact.

Arthur

Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. Bij Van der Donk met Alice Paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van mijn... Mijn appartement was ingericht door een binnenhuisarchitect, maar voor mijn gevoel was het nog niet af. Bij Van der Donk met Alice Paans gesproken en een afspraak gemaakt voor een bezichtig van mijn appartement. In goed overleg zijn er een aantal mooie meubelstukken en kleden besteld die goed aansluiten op het geheel. Het eindresultaat is geweldig!

Vakkennis
Niet opdringerig
Luisteren en de vraag concreet kunnen vertalen