Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

Hofstede Makelaardij og BV

De communicatie was wat moeizaam.

Hoe vond u de samenwerking?

De samenwerking is goed, alleen worden de mails niet goed gelezen..... Een aantal keren achteraan gebeld en uiteindelijk toch de bestelling kunnen plaatsen.

vzw Keizer Karel, Gent

Houdt niet zijn woord

Hoe vond u de samenwerking?

Heb meerlmaals moeten bellen om antwoorden te krijgen; leest men degelijk geen e-mails ?

De Eierjônge

Behulpzaam en kundig

prima

E.A.

Positief

goed

niet belangrijk

Om opdrachten binnen te halen werken ze snel. Als opdracht binnen is, een aggresieve manier van benadering om tot volledige betaling over te gaan voordat er ook maar zicht is op levering.

Hoe vond u de samenwerking?

Aan begin snel werkend. Bij klachten over levering bijzonder traag

S & V Cleaning

Correcte service na afspraak

Mariam

Erg slechte service. Ik heb de verkeerde kleur usb's ontvangen. Meerdere malen gebeld en contact gezocht, maar de mevrouw houdt mij elke keer aan het lijntje. Ze zegt elke keer dat ze me terugbelt,... Erg slechte service. Ik heb de verkeerde kleur usb's ontvangen. Meerdere malen gebeld en contact gezocht, maar de mevrouw houdt mij elke keer aan het lijntje. Ze zegt elke keer dat ze me terugbelt, maar dat doet ze nooit. Ook krijg ik geen retourlabel om het te retourneren, terwijl de fout aan het bedrijf ligt. Nu zit ik met 100 usb's van de verkeerde kleur. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Slecht

Bouwonderneming Christiaens

Bouwonderneming Christiaens

Hoe vond u de samenwerking?

Het duurt altijd weken langer dan de aangekondigde levertijd tegen dat de bestelling geleverd wordt

Follaets Electrics

Positief, snelle service en mensen die problemen creatief kunnen oplossen

goed, efficiënt, correct

CNC AutoDoor B.V.