Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

S & V Cleaning

Correcte service na afspraak

Mariam

Erg slechte service. Ik heb de verkeerde kleur usb's ontvangen. Meerdere malen gebeld en contact gezocht, maar de mevrouw houdt mij elke keer aan het lijntje. Ze zegt elke keer dat ze me terugbelt,... Erg slechte service. Ik heb de verkeerde kleur usb's ontvangen. Meerdere malen gebeld en contact gezocht, maar de mevrouw houdt mij elke keer aan het lijntje. Ze zegt elke keer dat ze me terugbelt, maar dat doet ze nooit. Ook krijg ik geen retourlabel om het te retourneren, terwijl de fout aan het bedrijf ligt. Nu zit ik met 100 usb's van de verkeerde kleur. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Slecht

Bouwonderneming Christiaens

Bouwonderneming Christiaens

Hoe vond u de samenwerking?

Het duurt altijd weken langer dan de aangekondigde levertijd tegen dat de bestelling geleverd wordt

Follaets Electrics

Positief, snelle service en mensen die problemen creatief kunnen oplossen

goed, efficiënt, correct

CNC AutoDoor B.V.

Prima service

Pieter de jongschool

Prima, afspraken nagekomen en snelle levering

Wartburg college

Spannend, Ruim 5 weken van tevoren had ik de sticks besteld. Ik zou 2 weken speling hebben voordat ik ze nodig had. Precies op de dag zelf kreeg ik ze binnen. Veel, veel stress heeft het gegeven. De... Spannend, Ruim 5 weken van tevoren had ik de sticks besteld. Ik zou 2 weken speling hebben voordat ik ze nodig had. Precies op de dag zelf kreeg ik ze binnen. Veel, veel stress heeft het gegeven. De producten waren prima in orde.

Hoe vond u de samenwerking?

De laatste week hebben we intensief contact gehad. Komen ze wel/niet op tijd. Die samenwerking was goed maar jammer dat het nodig was

Reactie USBstick-producent.nl:

Het klopt inderdaad dat niet alles even soepel ging met dit project. Er waren problemen bij de productie en vervolgens had DHL ook vertraging. Dit gebeurt eens op de 100 keer helaas. Wij zijn echter... Het klopt inderdaad dat niet alles even soepel ging met dit project. Er waren problemen bij de productie en vervolgens had DHL ook vertraging. Dit gebeurt eens op de 100 keer helaas. Wij zijn echter heel blij dat de sticks evengoed op tijd arriveerde en dat u 2 weken speling hield van te voren. Bedankt voor de aanbeveling die u evengoed geeft. Wij zullen bij de eventuele volgende bestelling extra aandacht geven bij de snelheid van de productie.

CVONL

Super

snelle samenwerking

Baarlenstudio

Tessa Haentjens

De offerte was snel binnen, er kon gemakkelijk heen- en weer gemaild worden. Echt top! En het product (de bedrukte USB sticks) ziet er fantastisch uit. Echt een tevreden klant hier!

Zeer goed en vlot.