Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

Nu al twee keer een batch usb-sticks gekocht. Netjes en vlot verlopen.

Hoe vond u de samenwerking?

Prima overleg gevoerd zonder poespas.

Goede ervaring met bestellen van USB sticks dankzij de persoonlijke service

Hoe vond u de samenwerking?

Uitstekend contact met account manager, zeer behulpzaam.

Hans Jacobs

Erg prettig in de omgang en mee denken en voorbeelden aandragen voor een betere inzicht in het product

vriendelijk en behulpzaam

DND Projects BV

In het begin wat opstartprobleempjes gehad inzake de bedrukking van het logo, echter het eindresultaat was dik in orde !!!

Hoe vond u de samenwerking?

Alle besproken zaken zijn steeds per mail kenbaar gemaakt en/of bevestigd

USB sticks zien er strak uit en communicatie verliep goed. Alleen jammer dat er wat problemen waren rondom de levering. I.v.m. feestdagen was de levering vertraagd, een deel was vergeten en werd... USB sticks zien er strak uit en communicatie verliep goed. Alleen jammer dat er wat problemen waren rondom de levering. I.v.m. feestdagen was de levering vertraagd, een deel was vergeten en werd later na gezonden. Wel goed dat onze contactpersoon van USBstick-producent hier zelf achteraan is gegaan.

Hoe vond u de samenwerking?

Communicatie verliep goed, alleen van onze kant ontstond er wat verwarring door de automatisch verzonden e-mails (betreffende uploaden data, thuiskopieheffing). Deze werden naar meerdere personen... Communicatie verliep goed, alleen van onze kant ontstond er wat verwarring door de automatisch verzonden e-mails (betreffende uploaden data, thuiskopieheffing). Deze werden naar meerdere personen binnen onze firma verzonden, waardoor er verwarring ontstond.

Miche Walraet

Heel positieve ervaring

Hoe vond u de samenwerking?

Prima. De service van Donovan was heel goed.

KLJ Pittem-Egem

Heel goed, ik had hiervoor met een ander bedrijf contact opgenomen in verband met usb sticks maar deze weigerden te helpen omdat zij veganisten zijn, en dan stond donovan open en verwerkten direct... Heel goed, ik had hiervoor met een ander bedrijf contact opgenomen in verband met usb sticks maar deze weigerden te helpen omdat zij veganisten zijn, en dan stond donovan open en verwerkten direct mijn ideƫn in een offerte.

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer goed, we kregen altijd binnen het uur antwoord toen we een mail stuurden.

Zeer goed, vriendelijk en professioneel.

Zeer goed!

Prettig, snel en meedenkend!

Prima!

S. Roodink

Als reactie op mijn offerte vraag kwam er snel en adequaat een reactie. Na het accorderen van de drukproef ging er in de planning en communicatie echter het nodige mis. De voorgespiegelde levertijd... Als reactie op mijn offerte vraag kwam er snel en adequaat een reactie. Na het accorderen van de drukproef ging er in de planning en communicatie echter het nodige mis. De voorgespiegelde levertijd werd geenszins gehaald, hierover werd niet pro-actief gecommuniceerd en op verzoeken om verheldering op dit punt werd niet adequaat gereageerd.

Hoe vond u de samenwerking?

Wisselend dus, het eerste stuk verliep prima. Daarna werd er slecht of niet gecommuniceerd.