Hoe beoordeeld u ons bedrijf in totaal?
Hoe voldoet de USB stick aan uw verwachtingen?
Bent u tevreden over de leveringstijd?
Hoe heeft u onze service ervaren?

Jim Scholte

Negatief; USB sticks werden niet op tijd geleverd/kwijt op transport van Hong Kong naar Nederland. Ondanks dat we vooraf duidelijke afspraken gemaakt hadden over levertijd. De geboden oplossing was... Negatief; USB sticks werden niet op tijd geleverd/kwijt op transport van Hong Kong naar Nederland. Ondanks dat we vooraf duidelijke afspraken gemaakt hadden over levertijd. De geboden oplossing was nieuwe USB sticks bestellen en zelf ophalen bij de fabrikant in de Lier. Dat is tot daaraantoe, maar deze nieuwe zenden hebben we mooi ook moeten betalen!

Zie bovenstaand.

fotograafjessie

Ik had wel het idee dat ik er veel achter aan moest,
Na het invullen van het formulier op de site kreeg ik niets te horen.
Na een keer bellen zou mij iets gemaild worden wat niet...
Ik had wel het idee dat ik er veel achter aan moest,
Na het invullen van het formulier op de site kreeg ik niets te horen.
Na een keer bellen zou mij iets gemaild worden wat niet gebeurd was, en ik dus de volgende dag over nieuwe moest bellen. Toen ging het wel goed. (veder geen probleem)
Voor de rest goed mail contact.
Netjes dat er rekening mee gehouden was dat ik op vakantie was, en de sticks wat later verzonden kon worden. (was geen vraag van mij, maar een suggestie van Isabelle / toch goede service)

Een min puntje, ik zou precies de zelfde usb-stick bestellen zo als ik de vorige keer had, toen zat er een zwarte vulling in, die netjes vast zat als je de usb er uit haalden. Nu zit er een witte vulling in die er uit komt als je de usb-stick wilt pakken.
Wit vind ik er zelf wat goedkoper uit zien als zwart.
Misschien een tip: dat mensen de kleur van de vulling kunnen kiezen, en misschien een druppeltje lijm tussen de 2 lagen vulling.

Hoe vond u de samenwerking?

Het duurde even (ik denk 4 dagen totaal) voor dat ik goed contact had, en mijn prijs opgaven gemaild kreeg.
Voorde rest heb je zeker niet het gevoel dat je een nummer bent.

Wij zijn erg tevreden, want wij zijn zeer snel en professioneel geholpen en kregen een zeer concurrerend voorstel op onze offerte-aanvraag. Snelle en duidelijke communicatie. De producten zijn... Wij zijn erg tevreden, want wij zijn zeer snel en professioneel geholpen en kregen een zeer concurrerend voorstel op onze offerte-aanvraag. Snelle en duidelijke communicatie. De producten zijn kwalitatief uitstekend en volledig volgens de verwachtingen geleverd.

Hoe vond u de samenwerking?

Zeer prettig en wij zullen hier in de toekomst vaker bestellen.

Zeer positieve ervaring. Na aanvraag via site werd er heel snel contact opgenomen.

Hoe vond u de samenwerking?

Prima, heel coƶperatief, meedenkend, zeer klantgericht

Maarten de Graauw (Typhoon Roertechniek)

Goede prijs, goede offerte.
Snelle levertijd.
Goede prijs, goede offerte.
Snelle levertijd.
Ik had wel meer advies verwacht betreffende de kleur. Wij vroegen om een PMS kleur en nu blijken er twee varianten te zijn de Coated en Uncoated. Nu hebben we de verkeerde ontvangen en wijkt dit af van de bedrijfskleur.

Hoe vond u de samenwerking?

Weinig samenwerking nodig. Via internet bestellen.
Had wel gehoopt op iets meer advies betreffende de kleur.

Ctrl Improve B.V.

USB sticks van goeie kwaliteit. Zeer tevreden hoe de stick bedrukt is!

Hoe vond u de samenwerking?

Uitstekend geholpen, vriendelijk, duidelijk!

goed

Echocentrum Lief

Heel goed, heel vriendelijk geholpen en vlot geleverd.

Snel geleverd, fijn contact