Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

De Hypotheker Boxmeer & Cuijk

Wederom net als 2 jaar uiterst professioneel geholpen. Echt een aanrader voor een beurs!

Janneke Gijzel

Gister hebben jullie in de Pathé in Ede een Penalty Simulator neer gezet. Op een gegeven moment viel de stroom uit waardoor we een wifi kanaal moesten kiezen, dit kon echter niet zonder controler... Gister hebben jullie in de Pathé in Ede een Penalty Simulator neer gezet. Op een gegeven moment viel de stroom uit waardoor we een wifi kanaal moesten kiezen, dit kon echter niet zonder controler van de playstation. Ik heb naar het kantoor gebeld, en binnen 15 minuten was er iemand aanwezig om het op te lossen! Erg fijn! Ook werd er op- en afgebouwd op de afgesproken tijden.

Van Asselt adviseurs & accountants

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Bij twijfel over waar te plaatsen Race-simulators, komen ze vooraf langs om op locatie te kijken. Goede begeleiding bij het racen. Top amusement!

Roos Braams JLL

We hebben een hele leuke dag gehad met de "Bring Your Kids to Work" mede dankzij jullie support!

TTA International

Reeds twee keer hebben we bij Urban Events twee luxe playseats met spelcomputer, race game en accounts gehuurd voor een 24h race met collega's. Beide keren was alles zeer goed geregeld, met snelle,... Reeds twee keer hebben we bij Urban Events twee luxe playseats met spelcomputer, race game en accounts gehuurd voor een 24h race met collega's. Beide keren was alles zeer goed geregeld, met snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie. Beide keren was dit de basis voor een succesvol evenement. Urban Events staat bovenaan ons lijstje als we dit soort zaken willen huren!

Technova College

Het was weer een feestje om jullie in de school te hebben. Studenten en medewerkers hebben genoten van de verschillende games.

Scwo/Wormerland

Was een plezier om met jullie samen te heeben gewerkt. Onze jeugdige deelnemers vonden het ook helemaal te gek en leuk hoe het opgebouwd was. En ze hebben veel plezier gehad tijdens het gamen. Was een plezier om met jullie samen te heeben gewerkt. Onze jeugdige deelnemers vonden het ook helemaal te gek en leuk hoe het opgebouwd was. En ze hebben veel plezier gehad tijdens het gamen.
Nogmaals dank.
Orlando van Bossé

Vlotte afspraken.
Ruime op tijd voor de installatie.
Vlotte begeleider

Mireille

Prettige en heldere communicatie. Begeleider was erg betrokken en probeerde de deelnemers te enthousiasmeren.