Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

C34U for NN belgium

We hebben op ons Winter Wonderland personeelsfeeest alleen maar blije gezichten gezien bij het spelen van jullie skisimuators en VR experiences , het was een topper !! Super bedankt voor jullie... We hebben op ons Winter Wonderland personeelsfeeest alleen maar blije gezichten gezien bij het spelen van jullie skisimuators en VR experiences , het was een topper !! Super bedankt voor jullie fantastische service en professionele begeleiding !

Echt een super leuke avond gehad ! Enigste minpuntje was dat de medewerker erg veel vervelende lichaamsgeur bij zich had/verspreide.

Hisa

Ik heb een erg positieve ervaring met Urban Events. Ik krijg snel reactie van ze via de mail en hierin zijn ze erg duidelijk. Vooraf aan het evenement krijg ik nog een duidelijk mail ter briefing en... Ik heb een erg positieve ervaring met Urban Events. Ik krijg snel reactie van ze via de mail en hierin zijn ze erg duidelijk. Vooraf aan het evenement krijg ik nog een duidelijk mail ter briefing en met hierin het nummer van de persoon die vanuit Urban Events komt. Ze zijn altijd op tijd om op te bouwen en het ziet er allemaal erg netjes en professioneel uit. Wij hadden voor Winkelcentrum Paddepoel in Groningen twee racesimulators geboekt tegen een zeer voordelig bedrag. Dit was een groot succes, het winkelend publiek vond het erg leuk. Ik zou de services van Urban Events zeker bij anderen aanraden!

Eltjo

Top geregeld, snel duidelijk en nette prijs

ANWB

Zeer goed, komen afspraken na en geleverde spullen hebben aan de verwachting voldaan

Universiteitsbibliotheek Erasmus Universiteit Rotterdam

Het was een geweldige experience!!! Studenten vonden het geweldig. Vlotte en deskundige communicatie in het voortraject. Goede en prettige begeleiding gedurende het event.

Club- en buurthuiswerk Volendam

Goed! vooral de begeleidster was heel erg leuk en goed.

Pure Storage

Prima geregeld, alles volgens afspraak.

Landal Coldenhove

Geweldig! snelle reactie en invulling op een last minute aanvraag.
Top service met zeer vriendelijke medewerkers.
Gasten zeer tevreden over de VR Race opstellingen.

Axion Invest NV

Zeer duidelijke communicatie, zowel op het evenement naar de deelnemers toe als vooraf om afspraken te maken. Ook de deelnemers waren zeer tevreden over de simulatoren en de begeleiding.