uQQies

Anita

Lang gezocht naar een leuke , hippe leren tas met een mooie kleur die je het hele jaar door kunt dragen, ik ben er heel blij mee !!!

Erna,verheul

Hele goed en snelle verzending

Olga vermast

Super mooie lederen tas ontvangen mooi zacht en je blijft het leer ruiken heerlijk, ben er onwijs blij mee vooral ook de kleur groen is prachtig mooi ?

Renate

Super. Snelle levering. Eén puntje over de site: het zou fijn zijn om bij de tassen een afbeelding te plaatsen met een persoon zodat de grootte en positie van de tas goed weergegeven wordt. Soms is... Super. Snelle levering. Eén puntje over de site: het zou fijn zijn om bij de tassen een afbeelding te plaatsen met een persoon zodat de grootte en positie van de tas goed weergegeven wordt. Soms is dat wel het geval maar niet in alle gevallen.
En, in geval van mijn tas, had ik graag geweten wat de afmetingen van de hengels waren. Zou fijn zijn als dat vermeld werd.
Verder supergoede ervaring met Uqqies.

A. Velt

Zeer positief

Wilma

Maken mooie tassen en de prijs is leuk.

JB

Snel een mooi product ontvangen

Judith

Een fijn bedrijf met een zeer service! Ik wilde toch een andere maat tas en dat kon gelijk geregeld worden. En toen ik uiteindelijk besloot om de tas helaas te retourneren na lang wikken en wegen,... Een fijn bedrijf met een zeer service! Ik wilde toch een andere maat tas en dat kon gelijk geregeld worden. En toen ik uiteindelijk besloot om de tas helaas te retourneren na lang wikken en wegen, was dit ook geen enkel probleem!