Upstairs

T. van Vugt

Prima vakwerk. Mooi opgeleverd.

J. van Gils

Fijne samenwerking met iedereen waar me mee contact hebben, van de verkoper, telefoniste en de zetter. Heel fijn allemaal. Mooi eindresultaat!

T. Versluys

Wat een voorbereiding, maar wat een team, Joop en Noël, zijn krijgen van ons een 10+

R. Cameron

We zijn heel tevreden met onze nieuwe trap(pen). Goede kwaliteit en service. Vooral de monteurs waren heel professioneel, nauwkeurig en klantvriendelijk.

J. Smit

In ons vorige huus de trap door u laten renoveren, toen waren we zeer tevreden. Ik geloof dat we u toen met een 9 hebben beoordeeld. Vandaar dat we in ons nieuwe huis weer voor Upstairs kozen. Deze... In ons vorige huus de trap door u laten renoveren, toen waren we zeer tevreden. Ik geloof dat we u toen met een 9 hebben beoordeeld. Vandaar dat we in ons nieuwe huis weer voor Upstairs kozen. Deze keer minder tevreden over hoe het is opgeleverd, met name over beschadigingen in het trapgat (muur) en wangen van de trap. Duidelijk minder zorgvuldig dan de vorige keer. Ook jammer dat u aangeeft dat alles klaar moet zijn voor de renovatie, maar dat daarna toch een hoop hersteld moet worden.

Wij zijn ontzettend blij met de trap.
Ook de monteurs (Maginus en Saïd of Saif) zijn leuke en kundige mannen. Echt top.

Mooie trap goed materiaal en kundige en vriendelijke monteurs