Upstairs

Niet goedkoop maar super service, super resultaat en goede communicatie waren mij het zeker waard. Vooral in deze tijd is het een verademing om te zien hoe jullie met passie en geduld te werk gaan... Niet goedkoop maar super service, super resultaat en goede communicatie waren mij het zeker waard. Vooral in deze tijd is het een verademing om te zien hoe jullie met passie en geduld te werk gaan om top kwaliteit te leveren, van het begin tot het einde.

K. Heusschen

Professioneel en netjes gewerkt

D. Van Spronsen

De trap is erg mooi geworden precies wat we wilde
De trap is erg mooi geworden precies wat we wilde
Eigenlijk waren de verkeerde led strips in de trap gemonteerd maar door de advies van de monteurs de warme led strips gehouden nogmaals super blij mee

Goede afwerking, duidelijke communicatie.
Snelle installatie van de nieuwe trap.

Vakkundige monteurs die een mooie trap hebben opgeleverd.

Romy

Prachtig trap, het kraken van de treden is veel minder en het eindresultaat is heel mooi. Ookbde service was goed. We werden goed voorbereid op de renovatie en de monteurs waren vriendelijk en... Prachtig trap, het kraken van de treden is veel minder en het eindresultaat is heel mooi. Ookbde service was goed. We werden goed voorbereid op de renovatie en de monteurs waren vriendelijk en werkten heel netjes.

Super service, vakmanschap. Komt afspraken na, ook per telefoon hele aardige mensen.
Klantgericht denken. Komt nog maar zelden voor!!!!!