UNLP

Tim

Ik heb nu meerdere trainingen bij UNLP gedaan. De hoge verwachtingen worden meer dan waargemaakt. Zeer kundige trainers en heel goed opgezette trainingen.

Jolanda Krootjes

Ik ben in 2019 gestart met mijn opleding maar deze is helaas niet afgemaakt doordat Covid uitbrak. Hoe fijn is het dat je altijd mag reviewen wat ik dus in 2021/2022 heb gedaan. De opleiding heeft... Ik ben in 2019 gestart met mijn opleding maar deze is helaas niet afgemaakt doordat Covid uitbrak. Hoe fijn is het dat je altijd mag reviewen wat ik dus in 2021/2022 heb gedaan. De opleiding heeft mij zoveel inzichten gegeven. Je werkt in een groep aan jezelf maar tegelijk zie je ook je medecursisten ontwikkelen. Bart en Patricia zijn hele fijne trainers en vullen elkaar goed aan. Ik zie het als een zeer kostbaar cadeau aan mezelf. Daarnaast is de van Nelle fabriek een fijne cursus omgeving en de lunch iets om naar uit te kijken.

Enthousiaste club. Hart voor hun werk en hart voor mensen. Het sprankelt.

Heel fijn en goed

Zeer positief

Miranda Neuteboom

...

Lilian Leer

Verzorgd, fijn en waardevol

Claudia Cardinali

Het geeft goede inzichten om te communiceren met anderen maar het belangrijkste is dat je veel inzichten krijgt in jezelf. Dat is wel het mooiste cadeau wat je aan jezelf kan geven.