Correcte en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit .

Snelle, keurige levering. Mooie kwaliteit.

Prima website. Snelle levering

snelle levering

GJ van der Meer.

Uitstekend. Snel verstuurd en keurig verpakt. Overzichtelijke en duidelijke website.
Verzendkosten houden me nog wel eens tegen om zo eens een leuk lapje te bestellen.

Veel keuze.
Goed overzicht van de verschillende soorten stoffen.

telefonische info was heel hulpzaam

Snelle en duidelijke service.

Mooie kwaliteit stof voor een scherpe prijs. Orders snel in behandeling en verstuurd.
Alleen erg jammer dat er niet net post nl verstuurd kan worden. Met GLS aardig wat problemen steeds met de bezorging. Zodat ik door dit bedrijf dan weer vertraging op loop.

Mooie kwaliteit stof voor een scherpe prijs.

Van der velden

Goede snelle telefonische reactie op mijn vraag over een eerdere bestelling. Snelle levering.

Correct en snel

Goede informatie en kwaliteit

Heel slecht

Reactie Unistoffen:

Beste klant (naam bij ons bekend) Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de bestelde kleuren. Onze producten worden voor u op maat geknipt. Het is daardoor... Beste klant (naam bij ons bekend) Bedankt voor uw bericht, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de bestelde kleuren. Onze producten worden voor u op maat geknipt. Het is daardoor niet mogelijk bestelde stoffen te retourneren. Wij attenderen u er tevens op dat de kleuren zoals u die op uw computerscherm ziet enigszins kunnen afwijken van de werkelijke kleuren als gevolg van bijvoorbeeld de scherminstellingen. Indien u een artikel in twee opeenvolgende orders besteld kunnen de kleuren verschillen als gevolg van verschillende verfbaden. Om dit soort misverstanden in stof of kleur te voorkomen bieden we de mogelijkheid om vooraf proestalen te bestellen. https://www.unistoffen.nl/proefstalen-bestellen-catb Met vriendelijke groet, Team Unistoffen