miek

Heel goed,
Mooie kwaliteit stof ( alpen fleece)

Meteen reactie gekregen :

Meteen reactie gekregen :
Na mijn aankoop had ik een tip voor (( bij passende fournituren bij de stof )) oplossend gericht en verwachtte geen bericht erover terug .......................meteen dezelfde dag nog kreeg ik feed back .
super fijne zaak jammer dat deze voor ons te ver weg is als ik ooit in de buurt kom ga ik zeker shoppen, maar voor nu bestel ik mijn nieuwe stofjes, uitgebreide sortering ook.

Sjaakie van de hoek

Verzorgde afhandeling hoe klein de bestelling ook

Correcte en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit .

Snelle, keurige levering. Mooie kwaliteit.

Prima website. Snelle levering

snelle levering

GJ van der Meer.

Uitstekend. Snel verstuurd en keurig verpakt. Overzichtelijke en duidelijke website.
Verzendkosten houden me nog wel eens tegen om zo eens een leuk lapje te bestellen.

Veel keuze.
Goed overzicht van de verschillende soorten stoffen.

telefonische info was heel hulpzaam

Snelle en duidelijke service.

Mooie kwaliteit stof voor een scherpe prijs. Orders snel in behandeling en verstuurd.
Alleen erg jammer dat er niet net post nl verstuurd kan worden. Met GLS aardig wat problemen steeds met de bezorging. Zodat ik door dit bedrijf dan weer vertraging op loop.

Mooie kwaliteit stof voor een scherpe prijs.