Bent u tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding?
Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zou aanbevelen bij familie, vrienden of collega's?
9.8/10

Belinda van laarschot

Helaas, kan ik mijn ervaring schrijven en het geluk geen vergelijkingsmateriaal te hebben, dit zal voor mij ook niet aan de orde komen omdat ik meer dan tevreden ben over hoe alles is gelopen. Helaas, kan ik mijn ervaring schrijven en het geluk geen vergelijkingsmateriaal te hebben, dit zal voor mij ook niet aan de orde komen omdat ik meer dan tevreden ben over hoe alles is gelopen.
Kortom, meer dan tevreden en zeer blij dat we uitvaart Limburg hebben gekozen en als, we zouden ze meteen bellen als het nodig is.

ingeborg joosten

Luisternd oor, fijbe benadering, perfect geregelde uitvaart

François Hamers

De samenwerking was respectvol met ook ruimte voor humor. Daarnaast zijn zij altijd goed bereikbaar en de communicatie loopt zeer goed.

André Caubo

Bijzondere prettige en professionele begeleiding

F.

Wij waren heel tevreden over de algehele verzorging en uitvoering van de uitvaart, zo ook over het onderlinge contact en overleg. Dat alles was van hoge kwaliteit. We zijn hen zeer dankbaar, hebben... Wij waren heel tevreden over de algehele verzorging en uitvoering van de uitvaart, zo ook over het onderlinge contact en overleg. Dat alles was van hoge kwaliteit. We zijn hen zeer dankbaar, hebben alleen maar lof en kunnen daarom Uitvaart Limburg aan iedereen van harte aanbevelen.

ingeborg joosten

4,5 maand na het overlijden van hebben nu afscheid moeten nemen van pap. Uitvaart wederom verzorgd door Ger en collega's. Fijn persoonlijk contact en alles tot in de puntjes geregeld.