Bent u tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding?
Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons zou aanbevelen bij familie, vrienden of collega's?
9.8/10

Karin Koopmans

Wij hebben de uitvaartverzorging door Ger Rademakers als super positief ervaren. Niks is teveel alles kan en niks is te gek. Draagt zelf goede ideeën aan. Hij staat bij mij onder de speed dyle.

Henk Lauer

Ik ben zeer tevreden over de informele ontvangst van Ger Rademakers. Goede verdeling van bezoekers over het juiste aantal tafels en goede koffie met heerlijke vlaai. Geen probleem als men wil dat er... Ik ben zeer tevreden over de informele ontvangst van Ger Rademakers. Goede verdeling van bezoekers over het juiste aantal tafels en goede koffie met heerlijke vlaai. Geen probleem als men wil dat er een eigen CD wordt afgespeeld of dat een familie lid ook een lied wil voordragen. En een uitstekende scheiding van de ruimte waar de bezoekers met elkaar praten met de kamer waar mijn vrouw lag opgebaard met het prachtige boeket bloemen op haar kist.
En vooral geen onnodig geklets van uitvaartverzorger Ger Rademakers!

Frens Rutten

Goede begeleiding en zeer respectvolle dienst die naar onze wens is uitgevoerd waarvoor dank.

Renate Kleijnen Wetters

Zelden zo'n mooi afscheid meegemaakt, het was met ontzettend veel respect, warmte en liefde gedaan. De uitvaart is in schinvelderhoeve gehouden, we wisten niet eens dat zoiets kon, heel intiem,... Zelden zo'n mooi afscheid meegemaakt, het was met ontzettend veel respect, warmte en liefde gedaan. De uitvaart is in schinvelderhoeve gehouden, we wisten niet eens dat zoiets kon, heel intiem, intens en indrukwekkend. We hebben alleen maar positieve reacties gekregen en dat dankzij uitvaart Limburg. In zo'n emotionele periode is het ontzettend fijn dat zoveel werk en geregel ons uit handen is genomen en nu 4 weken later praten we nog na over de uitvaart van mijn schoonmoeder, mede dankzij uitvaart Limburg kunnen wij met een heel goed en rustig gevoel terugkijken op haar uitvaart. Dank je wel!

Dennie Stolarski

Zeer tevreden. Het had nietmooier en persoonlijker gekund.