Prijs kwaliteit verhouding

Decordier Jean -Marie

Zeer positief. Ik was op zoek naar een onderdeel voor een droogkast waarvan het merk al enige tijd niet meer bestaat. Uw medewerker heeft zich de moeite getroost om de specificaties na te gaan van... Zeer positief. Ik was op zoek naar een onderdeel voor een droogkast waarvan het merk al enige tijd niet meer bestaat. Uw medewerker heeft zich de moeite getroost om de specificaties na te gaan van het bewuste onderdeel en welk onderdeel in jullie gamma het dichtst benaderde wat ik nodig had. Ondertussen werkt mijn droogkast terug zoals het moet.

De klant staat bij jullie nog centraal en blijkbaar zijn jullie medewerkers zeer gemotiveerd om klanten bij te staan. ook snelheid van levering.

Ik zou hier niets kunnen bedenken.

Zeer zeker

Schorning

Super, ze bellen zelfs als ze vragen hebben

Ga zo door

TvH

Gewoon goed, zoals het hoort.

ja

Chantal

Zeer tevreden, een aanrader

Goed en snel geholpen, zeer vriendelijk!!

Ja zeker

Bruneel andre

Snel geleverd

Overzichtelijke site

H. Schut

Ik heb een onderdeel voor mijn magnetron besteld. Nieuw niet meer verkrijgbaar. Een gebruikt onderdeel bij Witgoed besteld en snel ontvangen. Meteen een paar nieuwe toetsknopjes erbij bedteld. Mijn... Ik heb een onderdeel voor mijn magnetron besteld. Nieuw niet meer verkrijgbaar. Een gebruikt onderdeel bij Witgoed besteld en snel ontvangen. Meteen een paar nieuwe toetsknopjes erbij bedteld. Mijn magnetron doet het weer en ziet er beter uit!

Een goed product (dat normaliter niet meer verkrijgbaar is) en een snelle correcte levering! Wat wil je nog meer?

Geen.

Jazeker

Reactie TWO Witgoed:

Fijn om te horen dat alles naar wens was en dat de magnetron nog mooi een tijdje mee kan draaien.

L. V. Ranst België

Correcte levering. Bood als enige het tweedehands onderdeel (verwarmingselement) aan van een oudere droogkast. Had juist de aandrijfriem aangekocht en toen bleek de verwarming het te begeven toen ik... Correcte levering. Bood als enige het tweedehands onderdeel (verwarmingselement) aan van een oudere droogkast. Had juist de aandrijfriem aangekocht en toen bleek de verwarming het te begeven toen ik er met de stofzuigerslang langs ging (spiraal werd opgezogen) Dit is wel de laatste herstelling die ik doe aan die droogkast doe. Het ding is tenslotte 26 j oud.

Inderdaad

Reactie TWO Witgoed:

Klopt dit element was nieuw niet meer te krijgen en was bij ons ook laatste in stock.
Misschien dat de droger nog een paar jaartjes mee kan nu.

Monika

Super service,snelle verzending

Netjes ingepakt

Geen tips,ze doen goed

Reactie TWO Witgoed:

Bedankt voor de review en wie weet tot een volgende keer.

Mannie

Via het artikel nummer in Google bij het reserve deel gekomen

direct bij het product op de site gekomen, goed bereikbaar en snelle correcte levering

In de bevestiging stond een ander onderdeelnummer

zeker

Reactie TWO Witgoed:

Klopt dit onderdeel heeft meerdere nummers en past in verschillende modellen, wij vermelden altijd de meest voorkomende types en nummers anders krijgen wij een te lange tekst bij het... Klopt dit onderdeel heeft meerdere nummers en past in verschillende modellen, wij vermelden altijd de meest voorkomende types en nummers anders krijgen wij een te lange tekst bij het product.
Bedankt voor deze info wij gaan het wel de komende tijd veranderen.

Dijkstra

gewoon goed

is goed valt niet te verbeteren

zeker perfect

Reactie TWO Witgoed:

Bedankt voor de mooie review.