Oplossingsgerichtheid
Mate van tevredenheid over de dienstverlening
Mate van betrokkenheid

Kitty

Als je, je meteen op je gemak voelt, ziet dat er 100% inzet is, alle vragen duidelijk beantwoord worden, alles op alles zetten om het uiteindelijke doel te behalen.
Petje af!
Mijn dank...
Petje af!
Mijn dank is enorm.

Rob

Een scheiding is niet alleen emotioneel maar ook moeilijk met alles wat op je afkomt. Amber heeft ons aan de hand genomen en ons erdoorheen geholpen. Dank Amber voor alles wat je voor ons gedaan hebt.

Peter

Deskundige- en betrokken houding tijdens de gesprekken. Top mediator.

Evelien

In 1 woord TOP!! Amber Droog jy bent gewoon GOED!!!!! Bedankt voor alles!

Walter

Amber heeft goed aangevoeld wat nodig was in onze situatie en heeft een prima financieel en fiscaal voorstel weten te maken dat bij ons paste.

L

Een bijzonder ervaren ervaringsdeskundige met kennis van zaken en die zeer doelgericht informatie kan verschaffen. Het wat lagere cijfer voor de voortgang van het scheidingsproces staat, in deze... Een bijzonder ervaren ervaringsdeskundige met kennis van zaken en die zeer doelgericht informatie kan verschaffen. Het wat lagere cijfer voor de voortgang van het scheidingsproces staat, in deze totaal los van de mediator, maar in het opsturen van de akte van berusting van meneer

Ruud

Amber weet een bepaalde prettige sfeer te kweken, waarbij er ruimte is voor emoties, de belangen van beide huwelijksgenoten in alle eerlijkheid en gelijkheid naar voren laat komen en wordt gehaald,... Amber weet een bepaalde prettige sfeer te kweken, waarbij er ruimte is voor emoties, de belangen van beide huwelijksgenoten in alle eerlijkheid en gelijkheid naar voren laat komen en wordt gehaald, er alle tijd wordt genomen om dingen duidelijk te krijgen, om uiteindelijk een goede overeenkomst en daarmee een basis voor een nieuwe toekomst te leggen voor beide huwelijksgenoten. Heb het hele traject als zeer prettig ervaren door de objectieve benadering, het verstand van zaken, de oplossingsgerichtheid, de correcte verslaglegging en de persoonlijke betrokkenheid van Amber, waarvoor ik haar erg dankbaar ben.

Mieneke

Prettige en snelle afhandeling, discreet en oplossingsgericht. Persoonlijk maar niet té.
Goede sociale vaardigheden, de ideale manier om te scheiden als je er beiden achter staat. Vantevoren bepaald wat de kosten zijn....een all-in concept, ideaal

Gerarda

Snelle correcte afhandeling.
Snelle correcte afhandeling.
Bij het bepalen van het ouderschapsplan wordt juist gewezen op niet te vrijblijvende bepalingen. Dat kinderen recht hebben op contact met beide ouders staat voor op.

Jantine

Wat ik nog miste was, de kinderbijslag is stopgezet omdat het op de naam van m'n ex stond. We lopen er tegen aan dat mijnex niet naar medische afspraken wil gaan. Men vroeg zich af waarom dat niet... Wat ik nog miste was, de kinderbijslag is stopgezet omdat het op de naam van m'n ex stond. We lopen er tegen aan dat mijnex niet naar medische afspraken wil gaan. Men vroeg zich af waarom dat niet in het convernant op is genomen. Op zich kun je ook niet alles voorzien