Oplossingsgerichtheid
Mate van tevredenheid over de dienstverlening
Mate van betrokkenheid

johan

Empatisch, doortastend en doelgericht

Vincent

Dankjewel Amber voor al je hulp. Je hebt ons geweldig geholpen.

F.D.

Amber heeft ons ontzettend goed begeleid en geholpen. Ze pakt het persoonlijk aan en zoekt samen naar passende oplossingen die voor alle partijen tot een zo goed mogelijk resultaat leiden. Amber is... Amber heeft ons ontzettend goed begeleid en geholpen. Ze pakt het persoonlijk aan en zoekt samen naar passende oplossingen die voor alle partijen tot een zo goed mogelijk resultaat leiden. Amber is begaan met wat het beste voor de kinderen is en gaat hier zorgzaam mee om.
Je merkt tijdens de gesprekken dat ze enorm goed aanvoelt wat er speelt en weet alles kalm en rustig aan te pakken. Er is ruimte om te praten over gevoel en toch, door haar verstand van zaken, is het traject snel verlopen.
Al met al, zeker aan te raden. Amber, dankjewel!

Jaap

Amber is snel en professioneel

Erik van der Kaden

Amber was heel empathisch en objectief. Fijne bemiddeling gehad!

Liselotte Witkamp

Ze was een steun in de rug en zij heeft ons erg goed geholpen.

Monica

Onze ervaring is dat scheiden op zich niet leuk is. Wij zijn echter in goed overleg en als zeer goede vrienden uit elkaar gegaan.
Amber heeft ons super goed begeleid. Ze doet haar werk...
Amber heeft ons super goed begeleid. Ze doet haar werk uitstekend, zeer secuur en niets is haar te veel. Ze denkt mee met alles en is absoluut niet partijdig. Geeft zeer goede uitleg in duidelijke taal en ze weet waar ze het over heeft.

patrick

Met persoonlijk betrokken bedoel ik dat ze zich niet laat meeslepen en heel objectief is bij de gesprekken

chris

Ik heb Amber als prettig en als een ervaren mediator leren kennen,ze neemt echt de tijd voor je top!