Anneke Kersten-ter Horst

Anita K.

Hele mooie kwaliteit struiken en bomen, zorgvuldig afgeleverd met de eigen bezorgdienst, ook al wonen we ver uit de buurt.

Leo Verhart

Website zeer goed, levering minder goed. We hadden veel besteld, maar alles werd door elkaar (uit de kisten) neergezet, waardoor ons overzicht volledig weg was. Ook misten we bij vele planten een... Website zeer goed, levering minder goed. We hadden veel besteld, maar alles werd door elkaar (uit de kisten) neergezet, waardoor ons overzicht volledig weg was. Ook misten we bij vele planten een goede beschrijving. Dit laatste had ook per mail gestuurd kunnen worden. Een aantal planten zagen er teleurstellend uit.

jos

Prettige website, snelle levering en service

Peter

Makkelijke site, veel informatie, alles snel gevonden, besteld en bezorgd.

Gillissen

Grote diversiteit aan heesters en planten. Goede hulp via chat.
Prima service!

Marion Kuijt

Super meedenkende mensen. Fijne service.

Luuk Oeben

Ontvangen rode beuken zuilvorm wijken af van afbeeldingen op de website. Volgens Tuinplant.nl ligt de oorzaak in de leeftijd van de plant. De geleverde exemplaren waren aanzienlijk jonger. Daarnaast... Ontvangen rode beuken zuilvorm wijken af van afbeeldingen op de website. Volgens Tuinplant.nl ligt de oorzaak in de leeftijd van de plant. De geleverde exemplaren waren aanzienlijk jonger. Daarnaast hebben alle beuken een slecht jaar achter de rug vanwege droogte. Na uitleg en compensatie in de vorm van een zak organische mest uiteindelijk toch een positief oordeel.