E Witteman

Goede beplanting en de wortels niet uit gedroogd , het net over de beplanting is erg moeilijk uit te pakken verder goed

Martijn

Fijne levering!

Bert van Bemmelen

Snelle bezorging en keurig verpakt

W.Verheijen

Snelle levering, binnen 3 werkdagen netjes afgeleverd.

W.Groen

Bestelde ruim 50 Spaanse aak stekken (voor heg) 40-60, kreeg superbewortelde stekken van 50 tot wel 80/90cm. En goedkoop! Compli voor Tuinplant. WG te N.

Eleen Born

Met zorg ingepakt en goed rechtop voor de deur neergezet. Graag volgende keer geen nylon netje om de rozenstruiken (volle grond)omdat deze niet te verwijderen waren zonder de plant te schaden. Er... Met zorg ingepakt en goed rechtop voor de deur neergezet. Graag volgende keer geen nylon netje om de rozenstruiken (volle grond)omdat deze niet te verwijderen waren zonder de plant te schaden. Er zijn daardoor onnodig wat takjes afgebroken.

Geerling

Correcte levering en tegen een redelijke prijs.

M Huetink

Ik bestelde een Wonderboom maar moest heel veel verzendkosten betalen. Na hierover kontakt te hebben gehad heeft Tuinplant dit keurig en snel weer gecorrigeerd en mij het geld retour gegeven.... Ik bestelde een Wonderboom maar moest heel veel verzendkosten betalen. Na hierover kontakt te hebben gehad heeft Tuinplant dit keurig en snel weer gecorrigeerd en mij het geld retour gegeven. Chapeau.

I S.

Goede en mooie planten ! En een aardige chauffeur. De mail communicatie met koen of cor Liet wat te wensen over. Maar nogmaals mooie planten en netjes snel geleverd