Eric Gorter

Het product is voor druiven staat er op internet maar op de verpakking niet.

Roos

Uitstekend! Producten snel geleverd. Helaas, ondanks dat het goed verpakt was, toch 1 fles lek gegaan tijdens het vervoer. Dit gemeld, gelijk reactie gekregen en de volgende dag al een nieuwe... Uitstekend! Producten snel geleverd. Helaas, ondanks dat het goed verpakt was, toch 1 fles lek gegaan tijdens het vervoer. Dit gemeld, gelijk reactie gekregen en de volgende dag al een nieuwe ontvangen, super service!

Ilse Scholtens

Super snelle service. Binnen 2 dagen in huis

Mark

Goed spul en vlot geleverd

Milena S.

Erg tevreden! Eerste keer besteld - bestellen ging erg soepel en levering erg snel. De bezorgdoos was gebruikt van een ander product - hergebruikte verpakking, dus ze zijn wel afvalbewust. Duim... Erg tevreden! Eerste keer besteld - bestellen ging erg soepel en levering erg snel. De bezorgdoos was gebruikt van een ander product - hergebruikte verpakking, dus ze zijn wel afvalbewust. Duim omhoog daarvoor. De prijzen zijn erg goed in vergelijking met andere winkels. Klantenservice is erg snel en de oplossing die ze bedachten overtrof mijn verwachting (een van de producten is niet aangekomen in een staat die ik bereid was te accepteren). Ik zou hier zeker weer bestellen!

Henk Sterken

Prima. Bestelling geplaatst. Goede prijs en snel geleverd.

cees van der hoek

De website heeft enkele verbeterpunten zoals de bestelde aantallen corigeren

Peter Dral

Prima product, vlotte levering

H.J. Boschma

Ik krijg onkruidborstels voor mijn Gloria geleverd tegen een hele nette concurrerende prijs !