Joop Goethem

Duidelijk web winkel

Robert Theys

Snelle levering en correct product

Wilfried De Groote

Vlotte levering

Peter Rijsbergen

Alles was in een keer goed

Anneke Groningen

Van uw kant is alles correct verlopen. De kant van PostNL maakt dat ik het pakje nog steeds niet heb. Ik kan dus geen eindoordeel vellen.

Reactie Tuinier-winkel.nl:

Goedemiddag, Post NL heeft het pakket naar een afhaalpunt gebracht waar u het inmiddels hebt afgehaald. Wij zouden het zeer kunnen waarderen indien u Post NL een review zou willen geven en onze... Goedemiddag, Post NL heeft het pakket naar een afhaalpunt gebracht waar u het inmiddels hebt afgehaald. Wij zouden het zeer kunnen waarderen indien u Post NL een review zou willen geven en onze review zou willen herzien.
Vriendelijke groet, Eline
namens het hele Tuinier-winkel team

Hilda Rodjan

Snelle levering, makkelijke webshop

Hilco

Staalwol besteld, staalwol geleverd. dikke prima

Henk

Vlotte en snelle levering. Jammer dat men niet kan afhalen, scheelt behoorlijk in de kosten.

Reactie Tuinier-winkel.nl:

Dankuwel voor uw positieve reactie.  Helaas hebben wij de winkel na 2020 niet kunnen behouden. De afgelopen jaren hadden we al afgeschaald van 1000 m2 naar 400 m2 en hebben we diverse assortimenten,... Dankuwel voor uw positieve reactie.  Helaas hebben wij de winkel na 2020 niet kunnen behouden. De afgelopen jaren hadden we al afgeschaald van 1000 m2 naar 400 m2 en hebben we diverse assortimenten, die minder bezoekers genereerden, uit de showroom weggehaald omdat we de ruimte hard nodig hadden voor opslag. Onze online afzet was de afgelopen jaren al gigantisch gestegen, waardoor we meer magazijnruimte moesten maken. Vanaf 50,- Euro is bij ons de bezorging wel altijd gratis!