Ron

Prima bedrijf, Top Service.

Fam. Beuting

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en duidelijk advies. Daarnaast is er moeite gedaan de schutting zo snel mogelijk te plaatsen. (Door de storm was het grootste gedeelte van onze oude... Gemaakte afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en duidelijk advies. Daarnaast is er moeite gedaan de schutting zo snel mogelijk te plaatsen. (Door de storm was het grootste gedeelte van onze oude schutting omgewaaid en we wonen naast een openbaar pad)

Rateb

De medewerkers was zeer bekwaam en nam de tijd om een en ander uit te leggen. We zijn goed geholpen en ze hebben zeer goed werk geleverd.

Martin de Jong

4 jaar geleden hadden ze bij mij een schutting geplaatst. De platen waren door de warme zomer helemaal krom getrokken. Ze hebben de platen vervangen en vakkundig gemonteerd. Hele dikke pluim geef ik... 4 jaar geleden hadden ze bij mij een schutting geplaatst. De platen waren door de warme zomer helemaal krom getrokken. Ze hebben de platen vervangen en vakkundig gemonteerd. Hele dikke pluim geef ik ze.

Fam. van Haren Millingen aan de Rijn

Fijne mensen om een afspraak mee te maken, niets is te veel.
Nette afhandeling.

Peter-Paul Arts

Zeer positief, kennis van zaken en tevens aftersales na plaatsing van de schutting.

Peters

Prachtige schutting en snelle plaatsing

Hendriks

Vriendelijk, snel en goed geholpen