W. Reijnen

Schutting netjes gemaakt. Denken in mogelijke opties mee en adviseren dan ook wat het best zou kunnen zijn. Wilden nog iets veranderd hebben hiervoor werd meteen een afspraak gemaakt en is netjes... Schutting netjes gemaakt. Denken in mogelijke opties mee en adviseren dan ook wat het best zou kunnen zijn. Wilden nog iets veranderd hebben hiervoor werd meteen een afspraak gemaakt en is netjes veranderd.

Familie Pepping

Snel en goed werk geleverd!

R.D.G.

Aanleg schutting + verwijderen oude fundering

F. K.

Prima. Goede communicatie. Duidelijke afspraken, die correct worden nagekomen. Prettige medewerkers.

Gert Mulder

Zeer net, betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Goed advies. Ook het plaatsen van de schuttingen gebeurd op professionele wijze. Keurig personeel.

A. van Munster

De ontvangst op het bedrijf was prima, rekening houdend met Corona. Bij twijfel aan mijn kant mocht ik de order nog wijzigen.
Het voorbereiden en plaatsen van het hek is naar volle tevredenheid...
Het voorbereiden en plaatsen van het hek is naar volle tevredenheid gedaan in korte tijd! Klasse.
Er werd rekening gehouden met mijn leeftijd: niet te vroeg aan het karwei beginnen.

Rateb

Professionele organisatie en we zijn erg goed geholpen.

E. Wennekes

Vakkundig, klantvriendelijk en een goede nazorg/service.

Fam.van Zuijlen

Zeer deskundig en professioneel geholpen.Goed advies en erg vriendelijk en duidelijk.