Marie Therese Duijzings

Zeer snelle levering

Arjan Lont

Prima service

John den Breems

Zoals altijd hulpvaardig en kundig, kom graag weer bij de volgende klus

kundig

CSJ Spek

Je krijgt wat je ziet en besteld

Frank Kapiteijn

Netjes en correct

Ga zo door

gerard hoogenboom

Prima, alles netjes en snel geleverd

de tuinhekjes van 180 lang en voorzien van planken hiervan waren de montage uiteinde net zo lang als de afstand tussen de planken.
hierdoor is de afstand tussen de planken tussen twee hekdelen...
hierdoor is de afstand tussen de planken tussen twee hekdelen twee maal zo groot als bij de standaard afstand.
kort men de uiteinde in dan is de lengte van een hek geen 180 lang
het zou goed zijn dit duidelijk te maken op de site zodat men bij plaatsing hiermee rekening kan houden :)
Ik heb om deze reden mijn palen opnieuw geplaatst :(

Bas mobiel

Snel, vlot en voordelig

Duidelijke omschrijving over wat je ontvangt

edwin groothuis

Zeer goede service

Gijs Veen

Perfect geregeld👍

Snel en goed afgeleverd

MB

In eerste instantie verliep het contact erg stroef en ontving ik bij meerdere verzoeken voortdurend 'nee' op rekest. Vervolgens bleek ook nog eens een onderdeel in nazending te zijn. Ik was daarvan... In eerste instantie verliep het contact erg stroef en ontving ik bij meerdere verzoeken voortdurend 'nee' op rekest. Vervolgens bleek ook nog eens een onderdeel in nazending te zijn. Ik was daarvan niet op de hoogte gebracht en toen ik belde kreeg ik Egbert vd Broek aan de telefoon. Ik kan maar één ding zeggen, alle lof voor deze medewerker van dit bedrijf! Egbert heeft alles in orde gemaakt en er zelfs voor gezorgd dat twee verkeerd bestelde onderdelen kosteloos konden worden omgewisseld. Het is wat mij betreft dan ook echt 100% aan Egbert te danken dat ik dit bedrijf 5 sterren geef!