TSS.nl

MUMC+

Al jarenlang een prettige en professionele zakenpartner. Software is gebruiksvriendelijk. Aanmaken en publiceren van content is gemakkelijk. Rollen- en rechtensysteem is uitgebreid, maar om die... Al jarenlang een prettige en professionele zakenpartner. Software is gebruiksvriendelijk. Aanmaken en publiceren van content is gemakkelijk. Rollen- en rechtensysteem is uitgebreid, maar om die reden soms wat tijdrovend.

Ronald van der Beek/ Stichting Apenheul

Een zeer ervaren partner die meedenkt en kwalitatief hoogwaardige oplossingen levert.

Inreco DM / Dries Wesdorp

TSS is een zeer prettige partner om mee samen te werken.
Korte lijnen en snel schakelen.

MBO College Hilversum

Prima ervaring een goeie service en goeie online te volgen trainingen na de training krijg je een duidelijke handleiding waar je eigenlijk alles al mee kunt doen wat je nodig hebt.

Jeroen Rutten/ GelreDome

Prettig bedrijf en producten

Metacon-Next B.V.

We hebben goede ervaring met TSS.nl, ze hebben ons de juiste apparatuur aanbevolen. De training was duidelijk en ons personeel is blij met de nieuwe vorm van communicatie.

xScreen Interactive BV

Vanaf het eerste moment dat wij met TSS in zee zijn gegaan bleek het al snel dat zij de problematiek begrepen en diverse oplossingen hebben aangedragen, die ons in staat stelden een marktgericht... Vanaf het eerste moment dat wij met TSS in zee zijn gegaan bleek het al snel dat zij de problematiek begrepen en diverse oplossingen hebben aangedragen, die ons in staat stelden een marktgericht product in de markt te zetten. Het Evado platform van TSS biedt zo'n grote diversiteit aan mogelijkheden en praktische toepassingen waardoor wij snel op nieuwe marktontwikkelingen kunnen inspelen. Ons inziens een must voor een ieder die zich op de digitale communicatiemarkt beweegt.