TSS.nl

Eline, Deltion College

Al jaren een prettige samenwerking met TSS. Kundige en meedenkende professionals, juist ook als we iets nieuws willen uitproberen. Out of the box denkend. Goede online ondersteuning/uitleg.

Warmteservice Groep nv

Inmiddels al weer 8 jaar een prachtige samenwerking met TSSm, waarin we samen mooie spullen hebben gerealiseerd.

Allianz Benelux

Gewoon een goed bedrijf, no nonsense.

Compaxo Gouda B.V.

Zeer goed

Fons van Rijswijck / Recreatiepark de Leistert

De samenwerking met TSS is fijn en verloopt soepel. Ze denken graag mee en houden ons op de hoogte van de ontwikkeling in de markt, super!

Max Hermans

Altijd proactief en meedenken. Prettige medewerkers en kwalitatief goede hardware.

Netinstall B.V.

Het eerste contact was meteen al goed en voelde vertrouwd. De oplossingen van TSS stralen kwaliteit uit.

Raymond

Betrokken vanaf het moment vanaf het pre-offerte traject. Gedurende de gehele samenwerking dynamisch en meedenkend. De uiteindelijke oplossing (in ons geval narrowcasting) werkt zoals we op basis... Betrokken vanaf het moment vanaf het pre-offerte traject. Gedurende de gehele samenwerking dynamisch en meedenkend. De uiteindelijke oplossing (in ons geval narrowcasting) werkt zoals we op basis van het pre-sales traject verwachten.

Nimeto

Duidelijke communicatie en prettige samenwerking. We krijgen ook snel antwoord op vragen en verzoeken.

Roveg Fruit BV

Samenwerken met TSS is laagdrempelig en op een fijne manier. Daarnaast zijn hun oplossingen gemakkelijk te gebruiken en ook uit te breiden.