Eddy Dirkx

Erwin was bekwaam en heeft goed werk geleverd , was beleefd en deed zijn werk met veel overtuiging en plezier wat hem dan ook weer sierde . We zijn erg tevreden met het resultaat en zullen zorgen... Erwin was bekwaam en heeft goed werk geleverd , was beleefd en deed zijn werk met veel overtuiging en plezier wat hem dan ook weer sierde . We zijn erg tevreden met het resultaat en zullen zorgen voor reclame voor het geleverd werk en niet vergeten ook Erwin !

Bernaerts Dave

Heb dit bedrijf via een vriend gevonden.
Heb dit bedrijf via een vriend gevonden.
Heb contact opgenomen ze hebben direct iemand gestuurd die ons alles heeft uitgelegd we hebben alles netjes op papier gezet. Prima communicatie met de mensen en zeer vriendelijk.
Na het betalen van een voorschot kregen we direct contact om een afspraak vast te leggen.
Een paar dagen voor de afspraak kregen we telefoon om alles nog eens te overlopen.
De dag van de afspraak verliep alles zeer netjes vriendelijke man en hij heeft top werk geleverd.
Ook Facturatie is dik in orde en correct.
Ik zou dit aan iedereen aanraden zeer positieve ervaring.

K.Placin

Mooie afgewerkte trap...meerwaarde voor het huis. Plaatser was ook zeer vriendelijk.Al bij al een leuke samenwerking.

Wauters Mia

Heel tevreden, mooi resultaat, en gratis leuke muziek erbij!
Ik beveel jullie zeker aan bij vrienden!

Heel vlot verlopen. Goede service, erg klantvriendelijk. Mooi afgewerkte trap.

Eddy Geladé

Monteur (Erwin)kwam met goede oplossingen, prima afgewerkt!
Eindresultaat is naar verwachting!

Fam. Wens

Wij raden de firma Traprenovatie Expert heel erg aan!
Een correcte, klantvriendelijke samenwerking van verkoop tot plaatsing!
Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.
Ook...
Wij raden de firma Traprenovatie Expert heel erg aan!
Een correcte, klantvriendelijke samenwerking van verkoop tot plaatsing!
Wij zijn heel tevreden met het eindresultaat.
Ook voldoende info gekregen over reiniging en onderhoud van de nieuw trap.

François. Pascal

Goed werk ,

Verloy

Zeer goede plaatsing en service

Plovie - Bruggeman

Zoals de firmanaam het zegt, Traprenovatie experten. Mooie en propere afwerking. Professionele aanpak en perfecte afspraken. Bedankt Marc voor alle vertrouwen en aanpassingen, respect voor jullie... Zoals de firmanaam het zegt, Traprenovatie experten. Mooie en propere afwerking. Professionele aanpak en perfecte afspraken. Bedankt Marc voor alle vertrouwen en aanpassingen, respect voor jullie klantvriendelijkheid. Erwin leuke 4-daagse tijdens de installatie van de trap. Leuk dat je het lokale biertje “Blonde Betsy” kon appreciëren!