Deceuninck Patrick

Vriendelijke ontvangst door vertegenwoordiger en de mensen die ons telefonisch te woord stonden. Verzorgde afwerking van de Traprenovatie. Alles werd netjes opgeruimd. Wij zijn heel erg tevreden.

van de Wall Nathalie

Super werk geleverd door een echte vakman. Proper, netjes.Dank je wel Dennis. Top vakman, super vriendelijk.

Liesbeth verrelst

Aangename ervaring,zeer mooie afwerking. Toffe installateurs die graag een bakje koffie lusten 😀

Harry

Erwin heeft onze 60 jaar oude trap gerenoveerd.

Aangename service en duidelijke antwoorden op een paar vragen die we hadden.

Zeer tevreden over de trap. Zowel de look als het...
Erwin heeft onze 60 jaar oude trap gerenoveerd.

Aangename service en duidelijke antwoorden op een paar vragen die we hadden.

Zeer tevreden over de trap. Zowel de look als het kraken is verleden tijd.

Duidelijke communicatie vooraf (telefoon en mail).
Erwin werkt ordelijk en heeft de garage ordelijk achtergelaten.

Niets op aan te merken, zoals het moet zijn.

Nancy meirsman

Alles is prima verlopen
Vriendelijkheid top van het personeel
Alles proper achter gelaten
Mooie renovatie van de trap !

Katja

Fijne correcte monteur spijtig van de verkoper die mededeelt dat we ons hoofd niet stoten maar dit wel gebeurd tijdens het plaatsen van de trap. Hier wordt ook ondanks het mededelen van de monteur... Fijne correcte monteur spijtig van de verkoper die mededeelt dat we ons hoofd niet stoten maar dit wel gebeurd tijdens het plaatsen van de trap. Hier wordt ook ondanks het mededelen van de monteur geen contact meer met ons over opgenomen geen tegemoetkoming van toch wel een zware fout!

L.D.L gcv

Correcte afspraken en vriendelijke plaatser. Goedlachse man.

Proper en snel gewerkt. Zeer tevreden

Van de Meersche Gubanski

We hebben een goede ervaring van in het begin van het project tot het einde.

Sandra Di Masi

Super,ziet er prima uit! Fijne service, vriendelijke plaatser en zijn zangtalent met carnaval is een gezellige surplus! Hartelijk dank!