Didi

Wij hadden al een goede ervaring met dit bedrijf.

Zich aan afspraken houdend.

Beste Didi,
Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!
Goed te lezen dat u al voor de tweede keer bij ons heeft besteld.
We wensen u veel plezier van uw jaloezieën.
Beste Didi,
Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!
Goed te lezen dat u al voor de tweede keer bij ons heeft besteld.
We wensen u veel plezier van uw jaloezieën.

Familie Smits

Vriendelijke man die kwam inmeten.
Goede levering
Ziet er heel netjes en mooi uit

Beste Fam. Smits,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat u tevreden bent over onze levering en inmeetservice.
Beste Fam. Smits,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat u tevreden bent over onze levering en inmeetservice.

Marc

Service achteraf kan worden verbeterd

snellere levering

Beste Marc,
Beste Marc,
Erg jammer dat u niet tevreden bent. Helaas vallen de producten niet meer binnen de garantie. We vinden het erg vervelend daarom hebben we u een oplossing aangeboden. Mocht u hier nog op in willen gaan kunt u ons altijd mailen.
Fijne dag gewenst.

Mangoendikromo Chris

Top site. Prima en makkelijk te meten en bestellen

Prima afgewerkt schroeven en klikken klaar. Precies op maat

Beste Klant,
Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! We waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd en moeite hebt genomen.
Geniet van uw raamdecoratie!
Met vriendelijke...
Beste Klant,
Geniet van uw raamdecoratie!

Orth E

Goede service

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met uw bestelling.

Leandro Lima

The worst possible

None

Beste Leandro Lima,
Erg jammer dat u niet open staat voor onze geboden oplossingen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
Fijne dag gewenst....
Beste Leandro Lima,
Fijne dag gewenst.

David H.

Zeer snelle levering en enorm makkelijke montage. Alles prachtig op maat. Begeleidende instructie wat lastig te ontcijferen en helaas geen schroeven meegeleverd. De juiste schroeven die je gebruiken... Zeer snelle levering en enorm makkelijke montage. Alles prachtig op maat. Begeleidende instructie wat lastig te ontcijferen en helaas geen schroeven meegeleverd. De juiste schroeven die je gebruiken moet - is even goed uitzoeken in de bouwmarkt.

Beste David,
Bedankt voor uw positieve review en complimenten.
Beste David,
Bedankt voor uw positieve review en complimenten.
De schroeven worden nooit meegeleverd. Dit omdat wij bij de orderplaatsing niet weten op welke ondergrond word gemonteerd (gips, beton, hout, steen of stalen latei).
Veel plezier van uw raamdecoratie!
Fijne dag toegewenst.

Vera

Goede service! Product zoals verwacht. Alleen het inmeten verschilt wanneer je de videoinstructies volgt en wanneer je de stappen op pdf afdrukt. Hierdoor raak je in de war. Ik heb toen maar gekozen... Goede service! Product zoals verwacht. Alleen het inmeten verschilt wanneer je de videoinstructies volgt en wanneer je de stappen op pdf afdrukt. Hierdoor raak je in de war. Ik heb toen maar gekozen voor de, in mijn ogen, beste optie. Maar dit zorgt er wel voor dat je niet zeker weet of je wel goed hebt ingemeten.

Goede kwaliteit.

Beste Vera,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze review.
Wat fijn dat u tevreden bent over onze service en de kwaliteit van onze producten.
Beste Vera,

Lore

De naam TOPjaloezieën meer dan waardig!

Zeer correcte en vriendelijke klantenservice, rolgordijnen van hoge kwaliteit, gemakkelijke systemen om zelf te monteren, kortom: ik ben een heel tevreden klant!

Beste Lore,
Fijn dat u een review heeft achtergelaten. Bedankt voor de mooie complimenten. We wensen u veel plezier van uw raamdecoratie en een fijne dag vandaag.
Met vriendelijke...
Beste Lore,
Team Topjaloezieën

Jolanda Veldhuis

Prima service

Goed meedenken

Beste Jolanda,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback en cijfer, daar doen we het voor.
Veel plezier van uw raamdecoratie!