A.B. Uithoorn

Mooie raambekleding voor een raam van meer dan 3 meter lengte. Inmeten gratis en top geregeld. Helaas met transport schade geleverd: We kwamen er achter nadat 14 dagen en ondanks dat hebben ze zeer... Mooie raambekleding voor een raam van meer dan 3 meter lengte. Inmeten gratis en top geregeld. Helaas met transport schade geleverd: We kwamen er achter nadat 14 dagen en ondanks dat hebben ze zeer coulante oplossing aangeboden nm vervanging van de cassette.
Top service en nazorg!

Goede service inmeten gratis coulante nazorg, ziet prachtig uit

Beste heer/mevrouw Uithoorn,
Beste heer/mevrouw Uithoorn,
Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! We waarderen het enorm dat u hiervoor de tijd en moeite hebt genomen.. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost.
Veel plezier met uw bestelling.

Natascha

Super service

Goede service
Duidelijke uitleg via video’s mbt montage
Goede klantenservice

Beste Natascha,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback!
Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service.
Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Veel...
Beste Natascha,
Hartelijk dank voor deze positieve feedback!
Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service.
Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met uw bestelling.

Willian

En al heel snel geleverd voor een hele goede prijs ! Bij mij zijn plissegordijnen opgemeten door een heel vriendelijke man ,als ik het goed heb heet hij Dave en hij komt uit Tilburg .
En al heel snel geleverd voor een hele goede prijs !
we hebben ze zelf opgehangen en dat was heel makkelijk maar je hebt echt mannenkracht nodig om de plissé in de beugeltjes te klikken .
Ze passen perfect en ik ben zeer tevreden want ze werken ook heel fijn omhoog omlaag en er tussen in !
Als weer raambekleding nodig heb ga ik zeker weer naar topjaloezieen ze zijn echt TOP

goede prijs en snel geleverd

Beste Willian,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Fijn te lezen dat u blij bent met uw bestelling en Wat een mooi compliment voor onze inmeetadviseur.
Veel plezier met uw...
Beste Willian,
Veel plezier met uw producten!
Fijne dag toegewenst.

Schomaker

Service gericht!

Beste heer/mevrouw Schomaker,
Wat fijn te horen dat u zo'n goede ervaring met ons heeft! We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien u graag nog eens terug in onze webshop.
Met...
Beste heer/mevrouw Schomaker,

A. van der Zijl

Uitstekend

kwaliteit en prima levering

Beste Klant,
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent.
Geniet van uw bestelling.
Een fijne dag vandaag.
Team...
Beste Klant,
Geniet van uw bestelling.
Een fijne dag vandaag.
Team Topjaloezieën

Frederic De Cock

Top

Communicatie en kwaliteit

Beste Frederic,
Fijn dat u een review heeft achtergelaten. Bedankt voor de mooie complimenten. We wensen u veel plezier van uw raamdecoratie en een fijne dag vandaag.
Met vriendelijke...
Beste Frederic,
Team Topjaloezieën

Chantal

In 1 woord top!

Komen thuis om te meten!

Beste Chantal,
Geniet van uw raamdecoratie!
Met vriendelijke...
Beste Chantal,
Geniet van uw raamdecoratie!

Nvt

Beste Klant,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Wij wensen u nog veel plezier met uw Bestellingen.

Slangen

Geen kwaliteit

Beste heer/mevrouw Slangen,
Hartelijk dank voor uw review.
Ondertussen hebben wij telefonisch contact gehad, helaas gaf u aan dat we u nergens meer mee kunnen helpen.
Mocht u toch nog...
Beste heer/mevrouw Slangen,
Hartelijk dank voor uw review.
Mocht u toch nog open staan voor hulp kunt u altijd contact met ons opnemen per mail of telefoon.
​Fijne dag toegewenst.

GDK

Correcte levering.

Verzorgd afgewerkt

Beste Klant,
Hartelijk dank voor deze mooie complimenten!
We wensen u veel plezier met uw bestelling en zien u graag nog eens terug.