Voor mijn nekklachten zou ik misschien een ander aanbevelen.

Mijn probleem is niet opgelost. Het brengt iedere keer tijdelijk 'verlichting', maar dan keert het weer terug.

Als iemand klachten heeft aan zijn of haar hand/pols

Goede inventarisatie van het probleem en duidelijke uitleg van de oefeningen.
Prettige, serieuze benadering. En na 3 afspraken is de pijn in de onderrug zo goed als verdwenen.

Fleur is vriendelijk, to the point en wil duidelijk ook zelf resultaat bereiken. Ondanks het feit dat ze pas net gestart is, communiceert ze goed en ze is duidelijk ambitieus in haar doelstelling om... Fleur is vriendelijk, to the point en wil duidelijk ook zelf resultaat bereiken. Ondanks het feit dat ze pas net gestart is, communiceert ze goed en ze is duidelijk ambitieus in haar doelstelling om resultaat te behalen. Ze staat open voor ideeen en overlegt met haar collegas. Ik heb veel respect voor haar

Serieuze en vriendelijke manier van behandelen

Angelie Hendrix-Otten

Hij keek verder dan de de klachten en kwam uiteindelijk op de juiste diagnose en ben nu bijna in zijn geheel van mijn klachten of en hoef geen medicijnen meer in te nemen. Ik ben heel blij met Erik.

Het contact met Lieke. Ik voelde mij gehoord en serieus genomen.Fijne behandeling, ik zou haar zeker aanbevelen.

Dat er goed geluisterd wordt en hele duidelijke uitleg.
Goede oefeningen