Persoonlijk, van meerdere markten thuis. Kijkt dus met een multidisciplinair oog naar de behandeling van de klacht. Kijkt ook verder dan dat “pijnpunt”.

CE Burmanje

Ze was heel duidelijk, vriendelijk en professioneel. Ze gaf me een veilig en vertrouwd gevoel.

Ik wil graag de wat, wanneer, waarom en de hoe weten. 9 van de 10 keer hoef ik deze vragen niet te stellen omdat dit mij verteld wordt.
Als ik vragen heb wordt ik direct geholpen.
De...
Als ik vragen heb wordt ik direct geholpen.
De gehele behandeling is mij vanaf dat 1 al duidelijk.
Er is respect en aandacht voor sociale en mentale aspect van de mens.

Als ik andere mensen spreek met vergelijkbare klachten, zal ik zeker zeggen dat ik goede ervaringen heb

Zeer deskundig en een fijne praktijk om te komen

Je wordt serieus genomen en zodanig behandeld. En niet te stijfjes en dat vind ik erg prettig.

Echt heel fijn contact voor mij als ouder, maar ook voor mijn dochter. Kundig en zeer meedenkend om het ook 'leuk' te maken voor mijn dochter om de oefeningen te doen.

Kundig als fysiotherapeut en past zich aan naar het kind in de begeleiding en oefeningen qua taal en aangeboden oefeningen.