Als iemand met een sport gerelateerde blessure heeft is mijn fysiotherapeut een goede stap richting herstel. Of zelfs als iemand kleine pijntjes heeft die opgelost kunnen worden voordat het een... Als iemand met een sport gerelateerde blessure heeft is mijn fysiotherapeut een goede stap richting herstel. Of zelfs als iemand kleine pijntjes heeft die opgelost kunnen worden voordat het een langdurige blessure wordt.

Mario Tabbers

Ze luisteren en observeren goed naar de klachten en lichaamstaal van de patiënt , mij dus

De fijne behandeling, advies vriendelijk en behulpzaam.

De fijne behandeling, advies vriendelijk en behulpzaam.

Het was een prettig, open persoon om door behandeld te worden, ze dacht mee en ik kon goed met haar praten.
Dat de behandeling niet het gewenste effect had lag niet aan haar behandeling of inzet.

Simon Green

Zeer goed geïnformeerd en luistert naar uw zorgen voordat u wordt behandeld, zodat u snel tot het exacte probleem kunt komen. Selecteert de juiste behandeling voor het probleem.

Binnen 2 behandelingen van mijn klachten af. Helemaal top!