Jade Oudshoorn

Ik was erg positief verrast door mijn therapeut. Hij is heel eerlijk en professioneel.Hij maakt tijdens de sessie ook een leuk kletsje waardoor ik veel meer ontspannen was. Hij doet goede... Ik was erg positief verrast door mijn therapeut. Hij is heel eerlijk en professioneel.Hij maakt tijdens de sessie ook een leuk kletsje waardoor ik veel meer ontspannen was. Hij doet goede oefeningen en voelde al verlichting na de eerste sessie. Ik kreeg oefeningen mee naar huis die goed helpen. Hij had goed door waar mijn pijn zat en legde daar dan ook de focus op. Hij betrok mij in alles en nam goed door wat we gaan doen en wat we de vorige keer hebben gedaan. Vraagt wat goed gaat of beter en waar het nog niet lekker zit. Ik ben erg blij met Viktor als Fysiotherapeut en zal zeker terug gaan naar hem indien nodig.

Piet de Roover

Prettige omgang, duidelijkheid over de behandeling, gezellige behandelingen.

Geen hulp; geen pijnverlichting. Dit itt tot de fysiotherapeut waarnaar ik ben overgestapt.

Weet wat er is en waar hij over praat. Duidelijk en vooral begrijpelijk. Je ziet dat hij passie heeft voor zijn vak en wil je heel graag helpen. Ook als hij je niet verder kan helpen, zoekt hij naar... Weet wat er is en waar hij over praat. Duidelijk en vooral begrijpelijk. Je ziet dat hij passie heeft voor zijn vak en wil je heel graag helpen. Ook als hij je niet verder kan helpen, zoekt hij naar een goed vervolg.

Bij de eerste ontmoeting hebben we gelijk besproken wat het doel was van mijn behandelingen en waar de problemen zaten. Elke behandeling volgde een gesprek met hoe het er voor stond, wat ik al wel... Bij de eerste ontmoeting hebben we gelijk besproken wat het doel was van mijn behandelingen en waar de problemen zaten. Elke behandeling volgde een gesprek met hoe het er voor stond, wat ik al wel en niet mocht doen, en zeer duidelijke uitleg over brpaalde oefeningen die ik moest gaan doen. Ook was het een zeer aardige man, die tijdens de behandeling geintereseerd is en gezellig gesprekje met je voerd. En hij wist precies alles af van zijn specialisatie. Ik zou hem dus zeker aanraden, 10/10!

Bij dezelfde klachten, alleen is het voor mijn vrienden en familie niet om de hoek.

Luistert goed en kundig in het behandelen van de klachten

Kennis,kunde en vaardigheid. Resultaat gericht. Niet langer behandelen dan noodzakelik. Eerlijk en vriendeiijk.

Enthousiast!!!

Ik werd snel en vakkundig geholpen. Daarnaast voelde ik mij welkom als patient en serieus genomen. Een te laat geannuleerde afspraak werd opnieuw gepland en onder coulance niet direct in rekening... Ik werd snel en vakkundig geholpen. Daarnaast voelde ik mij welkom als patient en serieus genomen. Een te laat geannuleerde afspraak werd opnieuw gepland en onder coulance niet direct in rekening gebracht. En de keer dat ik zelf abuis was met de afspraaktijd en te vroeg was, werd ik voorzien van een kopje thee. Fijn dat er meegedacht werd!