Voelde me gehoord. Heel duidelijke uitleg en nam ruim de tijd.

Ik wist niet of deze fysiotherapeut hand en polsklachten kon behandelen. Hij heeft het prima gedaan. Ik was eigenlijk verwezen naar een handencentrum. Maar ervaringen uit her verleden en een... Ik wist niet of deze fysiotherapeut hand en polsklachten kon behandelen. Hij heeft het prima gedaan. Ik was eigenlijk verwezen naar een handencentrum. Maar ervaringen uit her verleden en een wachtlijst waren hier geen reclame voor. Ik ben blij deze oplossing gevonden te hebben.

Als er deskundigheid gewenst is op motorisch vlak zou ik Esther absoluut aanbevelen.

Ze zijn duidelijk en ik krijg antwoord op mijn vragen

glazenburg

Ik ben in deze praktijk bij 2 fysiotherapeuten in behandeling geweest.Over de behandeling van de eerste ( Anne Verhagen) ben ik erg ontevreden .Ze heeft me 4 behandelingen gegeven zonder... Ik ben in deze praktijk bij 2 fysiotherapeuten in behandeling geweest.Over de behandeling van de eerste ( Anne Verhagen) ben ik erg ontevreden .Ze heeft me 4 behandelingen gegeven zonder doorverwijzen naar een specialist rugklachten. Ik had heel veel pijn en had geen resultaat. Over de rugspecialist ( Victor Gielen) ben ik wel tevreden

Snel terecht kunnen en het gewenste resultaat behaald.

Ze is een ervaren fysiotherapeut en daarnaast een hele fijne persoonlijkheid. Ik wens haar veel succes met haar nieuwe baan.