Zeer zeker. Victor neemt jouw klachten zeer serieus. Doet oefeningen duidelijk voor en doet zelf mee. Toen de oefeningen helemaal had afgerond was Viktor ook tevreden. Helaas heb ik nu kanker. Ik... Zeer zeker. Victor neemt jouw klachten zeer serieus. Doet oefeningen duidelijk voor en doet zelf mee. Toen de oefeningen helemaal had afgerond was Viktor ook tevreden. Helaas heb ik nu kanker. Ik was zo blij dat m'n rug weer over was. Willen jullie Viktor heel erg bedanken. T.z.t zal ik een kaart voor hem sturen.

De therapeut verwelkomde me opgewekt. Ik kon eerst mijn verhaal vertellen, waarna de therapeut het nog even kort samenvatte.
Hij vertelde duidelijk wat hij ging doen, (echo) en welk advies...
Hij vertelde duidelijk wat hij ging doen, (echo) en welk advies hij me gaf ivm de oefeningen.
Hij deed de oefeningen voor / samen .
Ik ontving via de mail een oefenprogramma.

Victor is een fijne man en is goed in zijn vak

De fysiotherapeut is deskundig en geïnteresseerd.

Prettige therapeut, weet waar hij mee bezig is en lost je problemen adequaat op.

De Fysiotherapeut is betrokken, luistert goed, neemt de patiënt serieus en komt met een adequaat behandelplan, dat ook goed geholpen heeft.