Kees-Jan Maagdenberg

Door uw fysiotherapeut en zijn manuele behandelingen ben ik volledig verlamd geraakt in mijn hals en gezicht , waardoor kijken, praten , werken bijna onmogelijk is . Het is nu ruim10 maanden geleden... Door uw fysiotherapeut en zijn manuele behandelingen ben ik volledig verlamd geraakt in mijn hals en gezicht , waardoor kijken, praten , werken bijna onmogelijk is . Het is nu ruim10 maanden geleden dat ik door uw fysiotherapeut ben behandeld en ben nog steeds deels arbeidsongeschikt . Momenteel ben overgeleverd aan KNO Arts , Neuroloog en logopedie en Fysiotherapeut samen weken hard om het maximale uit mijn herstel te halen . Daar ben ik nog dagelijks mee bezig . Van uw fysiotherapeut heb ik niets of nauwelijks iets vernomen .

Ik vond het heel fijn dat de oefeningen en behandelingen goed waren afgesteld op het tempo waarin ik en mijn lichaam het nodig hadden

Duidelijk uitleg en snelle behandeling niet een hele afspraak alleen maar praten en intypen in de computer, maar behandelen,

Zeer deskundig. Legt goed uit. Weet tijdens behandeling de beperkingen van het lichaam te vinden en daarop de juiste behandeling op los te laten.
Ook de tijdelijk vervangend fysiotherapeut was...
Ook de tijdelijk vervangend fysiotherapeut was goed.

Hij deed maar een dotje. Wist het zelf ook niet. 4 behandelingen weggegooid

Duidelijke uitleg. Goed kunnen inschatten wat de volgende stappen zijn. Geen flauwekul.

Prettig en vertrouwd gevoel door kennis, kunde en plezierig contact!