Zeer kundige fysiotherapeut, legde alles goed uit en behandeling en advies hielp goed

Wendy Ducaat

Ze zorgt dat ik op mijn gemak voel. Communicatie doet ze goed. Voel me serieus genomen. Zorgt dat indien nodig ik toch nog ergens tussen word gepropt zodat behanlandeling gedaan kan worden. Lieve meid

Als iemand dezelfde klachten heeft als ik had.

Vriendelijk, open, vakkundig, inlevend, meelevend, enthousiast.

Fijne begeleiding. En vanaf begin duidelijkheid over duur van revalidatie. Prima uitleg oefeningen.

Loes is zeer bekwaam en zeer aangenaam in omgang. Ik ben jaren onder behandeling geweest en dat was zeer prettig!

Hij straalde rust uit, toonde begrip, wist meteen wat de beste behandelmethode was. Niks op aan te merken!

De fysiotherapeut heeft gelijk van het begin goed geholpen om het herstel vlot te laten verlopen en gaf tips om in de sportschool te doen. Wij hebben deze ook eerst samen geoefend zodat ik wist wat... De fysiotherapeut heeft gelijk van het begin goed geholpen om het herstel vlot te laten verlopen en gaf tips om in de sportschool te doen. Wij hebben deze ook eerst samen geoefend zodat ik wist wat de bedoeling was. Het was een prettige samenwerking.