Mortier Steven

Heel goed

Uitgebreid aanbod.

Met PostNL blijven samenwerken.

Cesar consort bvba

Goede service snelle levering. en grote variëteit

Alles is perfect

Johan Vandenberghe

Product is precies zoals voorgesteld, goede kwaliteit aan de scherpste prijs.

Snel verstuurd en kwaliteitsproduct!

Harrie

Voor mij een nieuw bedrijf, maar wel goede informatie te vinden over diverse producten

Goede informatie en duidelijkheid over de levering

N.v.t.

Roy

Super bedrijf met een super service.
Had ik de avond een mail gestuurd met een vraag en die werd de volgende ochtend direct beantwoord.
Ook de same day delivery word waargemaakt in de...
Super bedrijf met een super service.
Ook de same day delivery word waargemaakt in de drukke periode van corona.

Snelle beantwoording van email
Same day delivery

De site mag iets soepeler werken

Rschoenmaker

Heel erg goed snel geleverd

zeer goede prijs

Dennis Adegeest

Goede service, snelle levering!

Overzichtelijke website

Telefonische bereikbaarheid

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review en uw tip om onze telefonische bereikbaarheid te verbeteren.
Wij zijn hier op dit moment hard mee bezig en staan op het punt om nieuwe werknemers aan te nemen voor op de klantenservice. Wij hopen u in de toekomst ook telefonisch te voorzien van goede service!

Boender Praktijk BV

Super snelle levering. Nog geen 18 uur tussen bestelling en levering. Bijna niet te geloven!

Snelle levering. Mooie en duidelijke site!

Geen!

Jean-paul van Geyt

NOOIT MEER!!! Dinsdag bestelling geplaatst voor een Bosch schuurmachine, was die dag bezig met een klus toen men schuurmachine het begaf ,met de verkoopbelofte vandaag besteld morgen in huis, vlug... NOOIT MEER!!! Dinsdag bestelling geplaatst voor een Bosch schuurmachine, was die dag bezig met een klus toen men schuurmachine het begaf ,met de verkoopbelofte vandaag besteld morgen in huis, vlug bestelling gedaan bij jullie.
We zijn nu vrijdag en nog steeds niets ontvangen. Nu dat we juist een verlengd weekend hadden en ik veel gepland had te doen . Ik had beter mijn aankoop gedaan in de bouwmarkt hier in de buurt. En dan krijg ik nu een mailtje toegestuurd om te vragen hoe tevreden ik ben terwijl ik nog niets ontvangen heb.
WAT DENKEN JULLIE ZELF.....IK in ieder geval NOOIT MEER met Toolmax.

Kom jullie afspraken na.verwijder de slogan vandaag besteld, morgen in huis van jullie website.

Reactie ToolMax.nl:

Bedankt voor uw review!
Vervelend om te horen dat uw bestelling niet de volgende dag in huis was, zoals u wel had verwacht.
Echter hebben wij in verband met de enorme drukte en vertragingen...
Bedankt voor uw review!
Echter hebben wij in verband met de enorme drukte en vertragingen bij bezorgdiensten deze slogan al van onze website afgehaald. Wij hebben het voor deze bijzondere tijden veranderd in "Vandaag besteld, is vandaag verzonden".
Dit betekent dat wij het product dezelfde dag nog klaarzetten voor de koeriersdienst.
De bezorgtijden van DHL en PostNL die daar nog bovenop komen hebben wij ook helaas geen invloed op.

Jonckheere Franky

Onze bestelling vandaag ontvangen. Zeer vlugge en correcte service. Een aanrader top. Van kwaliteit gesproken. Het was ond eerste ervaring maar zeker niet ons laatste.

Heel correct

Blijf op deze correcte manier verder werken top