Bob

Ruim assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

enorm assortiment

Robert

Snelle en goede levering

??

P. Leenders

Goede prijs / kwaliteit en snelle levering.

Prijs/kwaliteit

EKC Installatie & Bouw

Waardeloos ik heb bestelling geplaats wat bij toolmax duurder is maar volgens hun op voorraad was maar ik het nog steeds niet ontvangen ik had beter mijn bestelling bij mastertools niet moeten... Waardeloos ik heb bestelling geplaats wat bij toolmax duurder is maar volgens hun op voorraad was maar ik het nog steeds niet ontvangen ik had beter mijn bestelling bij mastertools niet moeten annuleren. Dat scheelde mij 80 euro

Niet

Producten die echt op voorraad zijn beter melden op de site

Attentus

Goed betaalbare prijs

C. Bloemendaal

Prima website en goed op de hoogte gehouden over het leveringsproces

Duidelijk

Nee

Martin Noorbergen

Goede bestelsite, snelle levering tegen nette prijs. Ook snelle adequate afhandeling bij retour.

Batterij type apart vermelden per machine

M. Prins

Zeer goed

Snelle levering goede service

Hollak

De levering heeft nog steeds niet plaatsgevonden.

Niet iets op de website zetten wat je niet jan leveren

Reactie ToolMax.nl:

Beste,
Beste,
Allereerst onze welgemeende excuses dat de levering uitloopt. Ik zie inderdaad dat we gister de order hebben geannuleerd, echter zie ik ook dat het product gister geleverd werd bij ons. Hierom hebben we het schuurpapier alsnog kosteloos naar u verzonden, zodat u deze voor kerst nog kunt ontvangen (afhankelijk van PostNL)

Leo Franken

Ik heb van Toolmax nog geen bestelling binnen gekregen. Ook helemaal geen bericht gekregen dat het geleverd gaat worden. Ik ben nog niet ontevreden over de service die Toolmax hanteert maar dat gaat... Ik heb van Toolmax nog geen bestelling binnen gekregen. Ook helemaal geen bericht gekregen dat het geleverd gaat worden. Ik ben nog niet ontevreden over de service die Toolmax hanteert maar dat gaat niet lang meer duren voor ik in de pen klim. In afwachting van uw reactie. Leo Franken.

Nvt

Klant informeren