A.N van den Dorpe

duidelijk, niet duur, kwaliteitsproducten

Mayke

Communicatie kan beter

Prijs

Beter communiceren! Als eerst iets er ‘opeens’ pas langer dan over een maand is, na plaatsen order. En je reageert om dan de order te annuleren. Kan je niet als je het artikel toch hebt afsturen... Beter communiceren! Als eerst iets er ‘opeens’ pas langer dan over een maand is, na plaatsen order. En je reageert om dan de order te annuleren. Kan je niet als je het artikel toch hebt afsturen zonder eerst even kort te sluiten.

een boze klant

Een voortdurende shit show.

oh, ik heb eigenlijk niks sterks kunnen vaststellen

eens kijken of jullie je core business kunnen doorlichten en daarna eens zien hoe weinig er van het huidige model overblijf.

RK

Dit was de tweede keer dat ik iets bestelde bij Toolmax, maar ook helaas ook de tweede keer de bestelling geannuleerd. Website vermeldt" Voor 15 uur besteld, morgen geleverd" Vervolgens na een week... Dit was de tweede keer dat ik iets bestelde bij Toolmax, maar ook helaas ook de tweede keer de bestelling geannuleerd. Website vermeldt" Voor 15 uur besteld, morgen geleverd" Vervolgens na een week nog geen duidelijkheid over leverdatum.

Goede prijs

Accurate levertijd weergeven

Reactie ToolMax.nl:

Beste Rene,
Beste Rene,
Allereerst onze welgemeende excuses dat de levertijd van uw product langer heeft geduurd! Ik zie dat inderdaad tijdens het bestellen de producten niet op voorraad waren en we hierdoor niet de volgende dag hebben kunnen leveren. Wanneer een product niet op voorraad is kunt u dit zien aan de blauw tekst onder de prijs, hier staat dan een levertijd indicatie vanuit de leverancier.

Ton Nabet

Heel goed

Vriendelijk en behulpzaamheen

Creemers

Produkten met goede, scherpe, concurrerende prijzen!
De levering duurde wat langer, maar dat lag NIET aan Toolmax, maar aan de drukte bij Post.nl

Scherpe, concurrerende prijs!

Nvt

Sodaflexx

Snel geleverd tegen lage prijs, erg trage website.

Lage prijs

De website moet echt sneller. Soms leek het wel of hij vast liep.

Rob

Heb een erg slechte ervaring met dit bedrijf doordat ze spullen verkopen die ze niet in voorraad hebben en de levertijd daardoor erg lang is! (Het is er nog steeds niet)

Alleen verkopen wat jullie in voorraad hebben!

Astrid D'Olivo

Bestelling ruim 2 weken later geleverd

prijs-kwaliteit

Betere informatie over verlate levering op de site en eerlijke vermelding.